accesskey_mod_content

3,6 millones de trámites telemáticos en el registro de la Junta de Andalucía en 2018

  • Escoitar
  • Imprimir PDF
  • Compartir

"Noticia dispoñible unicamente con fins históricos e de hemeroteca. A información e ligazóns mostradas correspóndense cos que estaban operativos á data da súa publicación. Non se garante que continúen activos actualmente".

24 setembro 2018

A administración electrónica incrementa un 30% a súa actividade con máis xestións a través de internet

El número de presentaciones telemáticas registradas ante la Junta de Andalucía este año supera los 3,6 millones, lo que supone un incremento del 30% respecto al mismo periodo de 2017, un dato que crece cada año con el aumento progresivo de procedimientos y trámites que la administración autonómica pone a disposición de la ciudadanía a través de Internet. Durante 2017, se realizaron más de 4,5 millones de presentaciones telemáticas, un 15% más que el año anterior.

Andalucía foi pioneira en materia de administración electrónica desde a creación do rexistro telemático único no ano 2003 nunha aposta pola modernización, a simplificación e a transparencia, achegando o servizo público á cidadanía. Na actualidade, os andaluces teñen a posibilidade de comezar telematicamente a práctica totalidade dos procedementos e servizos da Xunta, o que evita desprazamentos aos rexistros das dependencias administrativas e permite aforros nos tempos tramitación.

Concretamente, más de 1.500 procedimientos y servicios se pueden iniciar on-line a través del registro único. Asimismo, ha comenzado la sustitución de certificados en papel a través de una plataforma tecnológica que ofrece hasta 21 servicios de consulta de datos como el DNI, certificados de empadronamientos o de familia numerosa. En 2017, el número de peticiones de datos creció un 26,3% respecto a 2016 alcanzando el máximo valor desde su puesta en marcha en 2008. El ahorro que supone para la ciudadanía este servicio se ha estimado en 13 millones de euros en 2017.

No ámbito da contratación pública, o pasado mes de marzo púxose en marcha un sistema informático para a planificación e xestión da tramitación electrónica dos expedientes que xa está operativo en 10 consellerías, con máis de 14.000 expedientes electrónicos xestionados. Do mesmo xeito, incrementouse a facturación electrónica con máis de 15.000 provedores da administración autonómica incorporados ao sistema.

O Goberno andaluz mantén o seu compromiso coa modernización da administración pública e ten en marcha un proxecto de decreto de administración electrónica, simplificación de procedementos e racionalización organizativa da Xunta de Andalucía. O obxectivo é alcanzar a plena implantación e xeneralización da administración electrónica, así como avanzar en transparencia, coordinación e eficiencia en ámbitos como a presentación e resolución de solicitudes ou a supresión de certificados en soporte papel, o que permitirá achegar máis a administración á cidadanía así como reducir as cargas administrativas. A tramitación da norma atópase moi avanzada tras concluír o período de información pública.

Fonte orixinal da noticia(Abre en nova xanela)

  • Cidadán
  • Infraestruturas e servizos comúns