accesskey_mod_content

O nodo de interoperabilidade da Xunta de Galicia posibilitará en 2015 un aforro de máis de 5 millóns en cargas administrativas.

  • Opinar
  • Escoitar
  • Imprimir PDF
  • Compartir

"Noticia dispoñible unicamente con fins históricos e de hemeroteca. A información e ligazóns mostradas correspóndense cos que estaban operativos á data da súa publicación. Non se garante que continúen activos actualmente".

20 xuño 2014

Pasaxe! permite o intercambio de información entre as administracións estatal, autonómica e local e evita presentar documentos que consten en poder destas.

No marco do Plan de modernización da Administración autonómica, a Xunta impulsará os servizos dispoñibles no nodo de interoperabilidade Pasaxe! co obxectivo de conseguir o millón de consultas en 2015, o que posibilitará un aforro de 5 millóns de euros pola redución de cargas administrativas. Ademais, este ano porase en marcha o sistema de notificacións electrónicas Notific@, que substituirá as comunicacións certificadas por correo común coas mesmas garantías legais, de seguridade e confidencialidade.

Pasaxe! é a plataforma tecnolóxica que permite o intercambio de información entre as administracións autonómica, estatal e local evitando ao cidadán achegar documentación que xa está en poder das administracións públicas. Cúmprese así cos deberes establecidos na Lei 11/2007, do 22 xuño, de acceso electrónico das cidadás aos servizos públicos.

Pasaxe! entró en funcionamiento con cuatro procedimientos, los existentes hasta ahora en el portal de interoperabilidad que la Xunta puso en marcha en 2010 para sus departamentos, y que en los últimos tres años evitó a los ciudadanos la presentación de más de 680.000 copias de documentos o certificados de identidad, residencia y catastro. Las consultas la este portal supusieron un ahorro por reducción de cargas administrativas de más de 780.000 euros.

A estes servizos, Pasaxe! incorporou 15 máis e ao longo do ano conseguiranse un total de 30 como o imposto de actividades económicas, o título de familia numerosa, títulos universitarios e non universitarios ou o certificado de discapacidade, entre outros. Coa incorporación dos novos servizos a previsión é aumentar nun 300% o número de consultas polo que se conseguirá o millón en 2015. Ademais, a Xunta porá a disposición dos concellos o nodo de interoperabilidade, o que lles permitirá acceder aos servizos de interoperabilidade da Administración xeral do Estado.

Fonte orixinal da noticia (Abre en nova xanela)

A plataforma galega utiliza os servizos ofrecidos pola Plataforma de Intermediación de Datos  que xestiona os certificados ofrecidos pola Administración Xeral do Estado.

  • Interoperabilidade e Normalización

0 Comentarios

Non hai comentarios