O Concello de Sevilla estreará o seu 'goberno aberto' nos distritos.

• Opinar
  • Escoitar

"Noticia dispoñible unicamente con fins históricos e de hemeroteca. A información e ligazóns mostradas correspóndense cos que estaban operativos á data da súa publicación. Non se garante que continúen activos actualmente".

21 febreiro 2012

Os concelleiros poderán interactuar cos sevillanos e contestar as cuestións que expoñan a través de internet e, máis adiante, a través dunha aplicación para móbiles.

De qué se trata? Simplemente de utilizar herramientas informáticas para conseguir la máxima de la transparencia, facilitar que los ciudadanos puedan trasladar a diario sus preguntas, propuestas o quejas a los concejales tan sólo haciendo un clic en el teclado de su ordenador o incluso a través de su teléfono móvil, pues el Ayuntamiento tiene previsto más adelante desarrollar una aplicación gratuita para permitir esta opción.

máis información(Abre en nova xanela)

• Servizos electrónicos
  • Cidadán