• Escoitar

• Universidade Menéndez Pelayo. Castelo da Madalena. Santander
  • 10 xullo 2024 - 12 xullo 2024

Os desafíos relacionados coa saúde dixital e privacidade da infancia e a mocidade, coa Intelixencia Artificial e cos neurodatos e neuroderechos serán algúns dos temas máis relevantes que se analizarán en diversas xornadas

A Axencia Española de Protección de Datos (AEPD) impartirá do 10 ao 12 de xullo o curso  Novos retos para a protección dos dereitos das persoas ante o impacto de Internet(Abre en nova xanela) , enmarcado nas Actividades de Verán 2024 da Universidade Internacional Menéndez Pelayo (UIMP) de Santander e dirixido a empresas, prestadores de servizos dixitais, administracións públicas, profesionais, investigadores e interesados na materia.

O desenvolvemento da sociedade dixital expón importantes retos para a protección dos datos persoais, especialmente, en relación con colectivos específicos como a infancia e a mocidade. Neste sentido, a primeira xornada do curso, que será inaugurado pola directora da Axencia, Mar España, contará cunha mesa redonda centrada en a saúde dixital e privacidade dos e as menores así como con diversos relatorios que abordarán o control da idade para o acceso ás plataformas dixitais, as actuacións que levou a cabo a Axencia para promover a súa protección ou a experiencia do Parlamento Europeo.

A segunda xornada estará centrada en a Intelixencia Artificial e a súa relación coa protección de datos persoais, con conferencias que tratarán entre outros aspectos a regulación desta tecnoloxía, as súas implicacións e garantías e o papel dos profesionais da privacidade neste marco.  Así mesmo, terá lugar unha mesa redonda na que se debaterá acerca de neurotecnología, neurodatos e neuroderechos.

Por último, durante a terceira das xornadas impartiranse conferencias que abordarán, os servizos dixitais na Unión Europea, os desafíos de o Comité Europeo de Protección de Datos ou o Marco de Privacidade UE‒EEUU.

As tecnoloxías de seguimento a través de sinais wi-fi, a implementación práctica dos Espazos de Datos ou unha análise da evolución da Axencia nas últimas décadas serán outras das temáticas que se exporán durante o curso.

Programa e inscricións(Abre en nova xanela)

Fonte orixinal da noticia(Abre en nova xanela)