Trataranse temas como:
- Identificar a configuración da sociedade actual na súa complexidade, diversidade e a forma en que se comunican e recóllense as súas demandas e inquietudes desde e cara ás administracións públicas.
- Identificar as oportunidades de mellora da linguaxe e as estratexias de comunicación no teu centro.
- Xerar estratexias de cambio en os procesos de comunicación dunha institución pública.
- Valorar as implicacións que para as administracións públicas ten a introdución de metodoloxías de linguaxe clara e comunicación e a importancia de desenvolver unha cultura comunicativa dirixida á cidadanía.
- Prazo de inscrición aberto ata o día 10/05/2022 .
- O número máximo de alumnos será de 25, e seleccionaranse tendo en conta os criterios publicados na convocatoria.
Contidos:
FASE EN LIÑA
Bloque 1 Perspectiva social da administración. Por que necesitamos unha linguaxe clara, accesible e inclusivo?
- Diversidade e discriminación: unha foto dinámica da heteroxeneidade social.
- A brecha comunicativa e as súas consecuencias nos servizos públicos.
- Que di a lei? normativa aplicable.
Bloque 2 A comunicación e a linguaxe clara, inclusivo e accesible Moito máis que linguaxe!
- Que é a linguaxe administrativa claro.
- Que é a linguaxe inclusiva.
- Que é a comunicación accesible.
Bloque 3 Herramientas e boas prácticas
- Iniciativas e tendencias no ámbito internacional.
- Boas prácticas comunicativas nas administracións públicas españolas.
- Herramientas para producir e comunicar de forma clara, inclusiva, accesible e social.
FASE PRESENCIAL
Bloque 4 Problematización e detección
- Identificación colectiva de brechas de comunicación cotiás.
- Principais problemáticas detectadas nas AAPP en relación coa linguaxe clara.
- Fitos na gobernación e o desenvolvemento da linguaxe clara no contexto español.
Bloque 5 Xeración de solucións compartidas
- Prospección de malas e boas prácticas replicables, sustentables, innovadoras e eficaces.
- Estrategias de comunicación interna para implementar procesos de cambio cultural en favor de la comunicación clara.
- Liñas de acción futuras no desenvolvemento de estratexias de comunicación clara, accesible, inclusiva e social.