accesskey_mod_content

Comisión Sectorial de Administración Electrónica

  • Opinar
  • Escoitar
  • Imprimir PDF
  • Compartir

É un órgano técnico presidido polo Secretario Xeral de Administración Dixital do Ministerio para a Transformación Dixital e da Función Pública para a cooperación da Administración Xeral do Estado, das administracións das Comunidades Autónomas e das entidades que integran a Administración Local en materia de administración electrónica.

Funcións

Asegurar a compatibilidade e interoperabilidade dos sistemas e aplicacións empregados polas Administracións Públicas.

Impulsar o desenvolvemento da administración electrónica en España.

Asegurar a cooperación entre as Administracións Públicas para proporcionar información administrativa clara, actualizada e inequívoca.

Desenvolvemento da súa actividade

No seo desta Comisión existen unha serie de Grupos de Traballo técnicos para compartir experiencias e boas prácticas ou para a realización de proxectos en colaboración. Estes grupos son dinámicos fórmanse en función das necesidades de cooperación nas materias de que se trate e poden pecharse unha vez cumpridos os seus obxectivos e presentadas as súas conclusións e recomendacións.

Grupos de Traballo actuais

Actualmente a Comisión Sectorial conta con catorce catorce grupos de traballo :

  • Grupo de Identidade Dixital e firma electrónica
  • Grupo de Intermediación e Servizos. Carpeta Ciudadana
  • Grupo de Interoperabilidade
  • Grupo de Telecomunicacións Integradas
  • Grupo de Observatorio, Indicadores e Medidas
  • Grupo de Seguridade
  • Grupo de Reutilización de Aplicacións e Servizos e RISP
  • Grupo de Repositorios Comúns
  • Grupo Documento, Expediente e Archivo Electrónico
  • Grupo de Funcionarios Habilitados e Rexistro Electrónico de Apoderamentos
  • Grupo de apoio funcional á implantación das leis 39 e 40/2015
  • Grupo Identificador Europeo de Lexislación - ELI
  • Grupo de Factura Electrónica
  • Grupo de Pasarela Dixital Única

Ligazóns RelacionadasLigazóns Relacionadas