accesskey_mod_content

Comisión de Estratexia TIC

  • Opinar
  • Escoitar
  • Imprimir PDF
  • Compartir

A Comisión de Estratexia sobre Tecnoloxías da Información e as Comunicacións da Administración do Estado (CETIC) é un órgano colexiado que se adscribe ao Ministerio para a Transformación Dixital e da Función Pública a través do seu titular.

Forman parte da Comisión,

  • a persoa titular do Ministerio para a Transformación Dixital e da Función Pública, que a preside,
  • a persoa titular da Secretaría de Estado de Función Pública, a quen corresponde a Vicepresidencia primeira,
  • a persoa titular da Secretaría de Estado de Dixitalización e Intelixencia Artificial, a quen corresponde a Vicepresidencia segunda,
  • a persoa titular da Dirección da Axencia Estatal de Administración Dixital (en diante, a Axencia),
  • un representante de cada ministerio, que será a persoa titular da Subsecretaría ou, no seu caso, a persoa titular do órgano superior que teña atribuídas as competencias ministeriais sobre Tecnoloxías da Información e Comunicacións e Transformación Dixital,
  • a persoa titular da Dirección Xeral de Gobernación Pública,
  • unha persoa en representación da Avogacía Xeral do Estado, que actuará con voz pero sen voto,
  • e a persoa titular da Secretaría Xeral da Axencia, que actuará como Secretario.

O seu funcionamento e composición está regulado por o  Real Decreto 1125/2024  do 5 de novembro, polo que se regulan a organización e os instrumentos operativos para a Administración Dixital da Administración do Estado.

Corresponden á CETIC, entre outras funcións:

  • as de fixar as liñas estratéxicas en materia TIC, de acordo con a política establecida polo Goberno,
  • aprobar a proposta de Estratexia TIC da Administración do Estado para a súa elevación ao Consello de Ministros,
  • definir as prioridades de investimento en materias TIC de acordo con a proposta de Estratexia TIC,
  • declarar transversais determinados medios ou servizos comúns a proposta do Consello Reitor da Axencia (e opoñer excepción do uso dos mesmos en supostos concretos),
  • impulsar a colaboración e cooperación coas comunidades autónomas e as entidades locais para a posta en marcha de servizos interadministrativos integrados,
  • e a compartición de infraestruturas técnicas e os servizos comúns que permitan a racionalización dos recursos TIC a todos os niveis do Estado.