accesskey_mod_content

AEVAL - Agencia d'Evaluaci?n i Qualitat

Informes de l'AEVAL sobre la Percepci?n dels ciutadans dels Serveis P?blicos en els cu?els es estudia, entre altres aspectes, la percepci?n dels ciutadans pel que fa a l'administraci?n electr?nica, el seu satisfacci?n i prefer?ncia als canals d'?s
  • Informi AEVAL 2016

    17 mar? 2016

    Informe de Percepci?n de la Qualitat dels Serveis P?blicos. Estabilitat i millor?a en els serveis p?blicos

  • Informi AEVAL 2015

    29 gener 2015

    Informe de Percepci?n de la Qualitat dels Serveis P?blicos. Qualitat i sostenibilitat dels serveis p?blicos

  • Informi AEVAL 2014

    03 mar? 2014

    Qualitat dels serveis p?blicos en temps d'austeritat

  • Informi AEVAL 2013

    03 juny 2013

    La qualitat dels serveis p?blicos i les actituds dels ciutadans cap a les mesures modernizadoras de l'Administraci?n P?blica (2013)

  • Informi AEVAL 2016

    17 mar? 2016

    Informe de Percepci?n de la Qualitat dels Serveis P?blicos. Estabilitat i millor?a en els serveis p?blicos

  • Informi AEVAL 2015

    29 gener 2015

    Informe de Percepci?n de la Qualitat dels Serveis P?blicos. Qualitat i sostenibilitat dels serveis p?blicos

  • Informi AEVAL 2014

    03 mar? 2014

    Qualitat dels serveis p?blicos en temps d'austeritat

  • Informi AEVAL 2013

    03 juny 2013

    La qualitat dels serveis p?blicos i les actituds dels ciutadans cap a les mesures modernizadoras de l'Administraci?n P?blica (2013)

Punt d'Acc?s General
Punt d'Acc?s General