accesskey_mod_content

TRAMA - Tramitación de permisos e incidencias y control de presencia

  • Escoltar
  • Imprimir PDF
  • Compartir

Tipologia: Serveis Essencials per a la gestió interna

Àrea: Procediments de personal

Descripció:

TRAMA ofereix dues funcionalitats principals, que poden ser usades en conjunt o de forma separada:

1- Tramitació electrònica de permisos (vacances, assumptes particulars, etc.) i incidències (oblit de fitxatge, visita mèdica, etc.) per al personal del centre usuari. Permet la substitució del paper per una tramitació amb un recorregut de validació i ús opcional de signatura electrònica.

2- Funcions de control de presència, consistent en el control horari dels empleats, permetent el fitxatge online en un ordinador, per mitjà de certificat electrònic o usuari i contrasenya. Opcional i addicionalment, es permet adaptar a TRAMA altres sistemes de control horari (com, per exemple, rellotges de fitxatge físics).

TRAMA posa a la disposició dels empleats les seves dades de fitxatges, permisos i incidències, la qual cosa facilita la gestió del seu temps de treball.

Així mateix, els gestors disposen de les dades i informes de fitxatges, permisos i incidències del personal al seu càrrec, millorant l'eficàcia en la gestió de recursos humans

El sistema de control de presència propi de TRAMA permet l'entrada de fitxatges per mitjà de certificat electrònic o d'usuari i contrasenya en els ordinadors dels empleats, oferint a les unitats de personal d'un control complet sobre la definició d'horaris, torns, etc.

Com sol·licitar el servei: El alta del centro usuario en TRAMA a se puede solicitar en el formulario del kit de subsecretaría. 

Posteriorment, es contactarà des de la SGAD amb el centre usuari per configurar els usuaris amb els perfils principals (gestor de personal, d'incidències i responsable funcional), la realització de les proves i els següents passos.