accesskey_mod_content

Infraestruturas e servizos comúns para o desenvolvemento da Administración electrónica

  • Escoitar
  • Imprimir PDF
  • Compartir

O novo papel das TI da Administración Pública na atención ao cidadán coa nova Lei de acceso electrónico.

Autor: Javier López Chamon
Entidade: Genesys
Una de las iniciativas más importante para este año 2007 es la nueva Ley para el Acceso Electrónico de los Ciudadanos a las Administraciones Públicas (LAECAP). Esta nueva ley garantizará que cualquier ciudadano pueda realizar cualquier trámite de la Administración Pública de forma íntegramente on line, y que se pueda resolver por diferentes canales (Internet, teléfono o televisión digital terrestre).

Red Legal: Infraestructura de comunicaciones en la Administración de Justicia de la Comunidad Valenciana

Autor: Vicente Ortiz Ballester
Entidade: Generalitat Valenciana
La implantación de un nueva RedLegal ha permitido el inicio y la implementación de nuevos proyectos. También ha permitido la implantación del proyecto de telefonía IP, facilitando la futura ampliación de los servicios de voz IP. Por otra parte ha permitido centralizar diversos servicios como las copias de seguridad o la gestión de servidores y bases de datos.

Concurso unificado para a contratación dos servizos de telecomunicacións da Seguridade Social.

Autor: Antonio Martínez Marrón
Entidade: Gerencia de Informática de la Seguridad Social
A GISS preparou o prego de prescricións técnicas e administrativas para a contratación dos servizos de comunicacións (voz e datos) en todo o ámbito da Secretaría de Estado. O seu período de vixencia será de catro anos prorrogables, con previsión de inicio no ano 2008. Nesta comunicación preséntanse as liñas mestras (técnicas e de xestión).

Tecnoloxías de Desenvolvemento para unha Administración Electrónica de Calidade.

Autor: Carmen Martínez de Dueñas
Entidade: Xerencia de Informática da S.S. - Centro Desenvolvo TGSS
Esta comunicación presenta un conxunto de plataformas, metodoloxías, estándares e ferramentas que sirvan de base e soporte a un Centro de Desenvolvemento para a construción dunha administración electrónica de calidade. Téntase asegurar a fiabilidade das aplicacións no momento da súa implantación e mantela cos cambios posteriores.

Plataforma de Mobilidade do Principado de Asturias

Autor: Rafael Casero Escamilla
Entidade: SATEC, Sistemas Avanzados de Tecnoloxía S.A.
SATEC desenvolveu para o Principado de Asturias un Framework de Mobilidade que se sitúa na base da estratexia de mobilidade do Principado. Con este Framework dáse resposta aos escenarios móbiles identificados, proporcionando un marco para o desenvolvemento de servizos verticais sobre unha arquitectura aberta. Comunicación seleccionada para a súa exposición nas Tecnimap Xixón 2007.

Proyecto Blades - Consolidación e Virtualización da contorna x86 do Centro de Procesos de Datos da Xerencia.

Autor: Luis Díez Porres
Entidade: Informática da Seguridade Social
A área Innovación en Sistemas Abertos, pertencente ao Centro de Tecnoloxía da Xerencia de Informática da Seguridade Social, levou a cabo un proxecto de análise de viabilidade e testeo dunha solución para a consolidación e virtualización de servidores. O obxectivo é reducir o número de servidores x86, mellorar o rendemento e utilización dos mesmos e facilitar as tarefas de xestión, mantemento e recuperación.

As novas estratexias de recuperación ante continxencias no ámbito das AA.PP

Autor: Victor Deutsch
Entidade: Telefónica Solucións
Tradicionalmente, a recuperación ante unha situación de continxencia realizábase ,mediante a descarga das cintas de back up nun CPD alternativo. Uns tempos de recuperación tan longos e con tanta perda de datos poden ter graves consecuencias, tanto pola interrupción prolongada do servizo público, como pola perda de confianza nas institucións, sen contar co efecto multiplicador na actividade económica e social en xeral.

Aplicación dos servizos comúns de administración electrónica do Concello de Madrid: xestión de representación e consulta de pagos a acredores

Autor: Maria Mercedes Lozano Quirce
Entidade: Ou.A. Informática do Concello de Madrid
Nesta comunicación móstrase a aplicación dos diferentes elementos que constituíron a plataforma de servizos comúns na posta en marcha de servizos de usuario final, aos que se accede a través a súa publicación na sede electrónica do Concello de Madrid.Concrétase a explicación en exemplo dun servizo final, enfocado ás entidades acredoras do Concello de Madrid.

Gestiones y trámites electrónicos en materia tributaria para los ciudadanos de la Comunidad de Madrid

Autor: María Angeles Molpereces
Entidade: Axencia de Informática e Comunicacións da Comunidade de Madrid
O Portal do Contribuínte é un proxecto da Consellería de Facenda da Comunidade de Madrid enmarcado dentro de www.madrid.org que permite aos madrileños xestionar os impostos que son competencia autonómica a través de Internet de maneira cómoda e sinxela.

Unha casa ao teu alcance na Oficina de Vivenda da Comunidade de Madrid

Autor: Pablo C. Gómez De Castro
Entidade: Oficina de Vivenda da Comunidade de Madrid
Descripción de la Oficina de Vivienda de la Comunidad de Madrid, como punto de atención que centraliza la información y gestiones en materia de vivienda a través de servicios electrónicos. La multicanalidad en la comunicación con el ciudadano, la interacción con el mismo y la gestión del conocimiento son las características que la diferencian de la Administración tradicional.

Estratexia de evolución do portal do cidadán da Comunidade de Madrid a través de orientación a audiencias e xeración de áreas temáticas, compartindo contidos

Autor: Mario Fidel Rodriguez
Entidade: Axencia de Informática e Comunicacións da Comunidade de Madrid
Se ha constituido un modelo de evolución de sites web con orientación a audiencias y generación de áreas temáticas, compartiendo contenidos para todas las páginas web de la Comunidad de Madrid que nos permite hablar de un único Portal del Ciudadano, integrado e interconectado a pesar de haber crecido en extensión y tiempo de forma modular.

Servizos Comúns de Tramitación Electrónica

Autor: Fernando Humanes Pereira
Entidade: Axencia Informática e Comunicacións da Comunidade de Madrid (ICM)
Defínese un catálogo de aplicacións e ferramentas informáticas que posibilitan desde o envío de solicitudes, documentos, ou datos, ata efectuar pagos, ou realizar consultas, en definitiva o conxunto de servizos, trámites ou xestións, que configuran o que vén a denominar, Administración electrónica.

Estratexia de Modernización dos Servizos Públicos da Xunta de Andalucía. Metodoloxía para o Seguimento.

Autor: Juan Sarrión Roldán
Entidad: Consejería de Justicia y Administración Pública de la Junta de Andalucía
Esta Comunicación pretende unha aproximación á Estratexia de Modernización dos Servizos Públicos da Xunta de Andalucía así como ás metodoloxías, prácticas de traballo e sistemas empregados para o Seguimento da mesma.