accesskey_mod_content

1.1 CRM (Customer Relationship Management) e a xestión das relacións co cidadán

  • Opinar
  • Escoitar
  • Imprimir PDF
  • Compartir

Logo Tecnimap 2002CRM na Seguridade Social

Tiburcio Cerdeira - Subdirección Xeral de Informática da Seguridade Social
[ DESCARGAR(Abre en nova xanela) ]

O CRM na xestión de emerxencias

Jorge Remuiñán Suárez, José Francisco Alonso Picón
[ DESCARGAR(Abre en nova xanela) ]

Xestión integral de Servizos no Principado de Asturias. Marco Tecnolóxico

Ramiro Concepción Suárez
Dirección Xeral de Sistemas de Información - Goberno do Principado de Asturias
[ DESCARGAR(Abre en nova xanela) ]

Ferramentas de CRM na estratexia de prevención de riscos laborais da Dirección Xeral de Tráfico

Manuel Cuevas Sedano
[ DESCARGAR(Abre en nova xanela) ]

O i-CRM. Unha Administración Intelixente

Oriol Farré, Ignacio Domenech
[ DESCARGAR(Abre en nova xanela) ]

Sistema de información sobre condicións de explotación e vialidad da rede de estradas do Estado

Agustín Sánchez Rei, Jesús Fernández Silva
[ DESCARGAR(Abre en nova xanela) ]

Uso da minaría Web para mellorar os servizos ao cidadán

Xullo Villena Román, Fernando García Veigas, José Carlos González Cristóbal
[ DESCARGAR(Abre en nova xanela) ]

Cita previa por internet no Servizo Galego de Saúde

Enrique Paseiro Pardal
[ DESCARGAR(Abre en nova xanela) ]