accesskey_mod_content

O Ministerio de Xustiza implanta novas actualizacións no Escritorio Virtual de Inmediación Dixital

  • Escoitar
  • Copiar
  • Imprimir PDF
  • Compartir

"Noticia dispoñible unicamente con fins históricos e de hemeroteca. A información e ligazóns mostradas correspóndense cos que estaban operativos á data da súa publicación. Non se garante que continúen activos actualmente".

27 setembro 2023

Con elas refórzanse a flexibilidade e a seguridade do usuario, e permite aos funcionarios a atención de trámites por videoconferencia, ademais de crear e xestionar citas.

O Ministerio de Xustiza implantou novas actualizacións no Escritorio Virtual de Inmediación Dixital (EVID) que reforzan a flexibilidade e a seguridade do usuario, e permite aos funcionarios a atención de trámites por videoconferencia, ademais de crear e xestionar citas.

A ministra de Xustiza en funcións explicou que estes avances EVID no “melloran e axilizan as xestións que realizan tanto os traballadores da Administración de Xustiza, así como á cidadanía, xa que a transformación dixital proporciona un cambio integral que beneficia a todos os involucrados".  

Segundo datos do Ministerio, desde xaneiro do 2020 ata agosto de 2023 rexistráronse máis de 100.000 actuacións non presenciais en diversas provincias de España. Entre os datos máis destacables están os de Illas Baleares, con 25.723 actuacións resoltas; os de Granada, con16.604; ou as de Badaxoz, cun total de 14.431 actuacións realizadas.

Implantacións desenvolvidas nas dúas últimas versións de EVID

Entre as implantacións máis importantes desenvolvidas nas dúas últimas versións de están EVID a de Autenticación con Cl@ve Xustiza e a habilitación da opción de utilizar Certificados de Seudónimo, especialmente usados polos Corpos e Forzas de Seguridade do Estado ou os facultativos.

Ademais, implementáronse reunións mixtas, que combinan a participación remota dunha das partes a través de videoconferencia coa presenza física da outra no órgano xudicial. Con esta medida realizarase a identificación e a firma mediante dispositivos capturadores da firma, permitindo en todo caso manter a actuación dixital, sen soporte papel.

​Canto aos dispositivos intelixentes, a cidadanía tamén ten a posibilidade de visualizar o xustificante que se comparte en pantalla por parte do órgano correspondente. Así mesmo, habilítase a incorporación de información en cada actuación, facilitando a inclusión destes actos no expediente xudicial e permitindo atopar máis facilmente a mesma. Desta forma, a plataforma está preparada para futuras integracións con outros sistemas como Minerva.

Actualmente estanse traballando en novas melloras, como a optimización dos correos para optimizar a comunicación, agregar un rango de visión para os convocados, facilitar a procura de axuda ou establecer un protocolo de actuación para os organismos.

Fonte orixinal da noticia(Abre en nova xanela)

  • Información e datos do sector público
  • Infraestruturas e servizos comúns