O Ministerio de Xustiza implantou novas actualizacións no Escritorio Virtual de Inmediación Dixital (EVID) que reforzan a flexibilidade e a seguridade do usuario, e permite aos funcionarios a atención de trámites por videoconferencia, ademais de crear e xestionar citas.
A ministra de Xustiza en funcións explicou que estes avances
Segundo datos do Ministerio, desde xaneiro do 2020 ata agosto de 2023 rexistráronse máis de 100.000 actuacións non presenciais en diversas provincias de España. Entre os datos máis destacables están os de Illas Baleares, con 25.723 actuacións resoltas; os de Granada, con16.604; ou as de Badaxoz, cun total de 14.431 actuacións realizadas.
Implantacións desenvolvidas nas dúas últimas versións de EVID
Entre as implantacións máis importantes desenvolvidas nas dúas últimas versións de están
Ademais, implementáronse reunións mixtas, que combinan a participación remota dunha das partes a través de videoconferencia coa presenza física da outra no órgano xudicial. Con esta medida realizarase a identificación e a firma mediante dispositivos capturadores da firma, permitindo en todo caso manter a actuación dixital, sen soporte papel.
Canto aos dispositivos intelixentes, a cidadanía tamén ten a posibilidade de visualizar o xustificante que se comparte en pantalla por parte do órgano correspondente. Así mesmo, habilítase a incorporación de información en cada actuación, facilitando a inclusión destes actos no expediente xudicial e permitindo atopar máis facilmente a mesma. Desta forma, a plataforma está preparada para futuras integracións con outros sistemas como Minerva.
Actualmente estanse traballando en novas melloras, como a optimización dos correos para optimizar a comunicación, agregar un rango de visión para os convocados, facilitar a procura de axuda ou establecer un protocolo de actuación para os organismos.