accesskey_mod_content

‘O meu Cartafol Cidadán’ incorpora máis de 200 entidades locais, novas funcionalidades e melloras de servizos para os cidadáns

  • Escoitar
  • Copiar
  • Imprimir PDF
  • Compartir

20 outubro 2023

Dispoñible a quinta versión da ‘app’ coa incorporación de novas funcionalidades como a consulta de estado de expedientes de entidades locais ou a solicitude de citas previas, entre outros.

‘O meu Cartafol Cidadán’, servizo ofrecido polo Ministerio de Asuntos Económicos e Transformación Dixital, a través da Secretaría Xeral de Administración Dixital adscrita á Secretaría de Estado de Dixitalización e Intelixencia Artificial, xa ten dispoñible a súa quinta versión oficial nos stores de  iOS(Abre en nova xanela)   e  Android(Abre en nova xanela) , así como a través da súa  web(Abre en nova xanela) . De este modo, se continúa dando cumplimiento a los objetivos iniciales de crecimiento y mejora de este servicio público con información de todas las administraciones.

‘O meu Cartafol Cidadán’ permite consultar desde o móbil, e desde un único punto, documentación persoal de moi diferentes ámbitos (educativos, bens inmobles, vehículos, residencia, prestacións sociais e de desemprego, laborais, historia clínica, etc.). Tamén facilita o acceso aos teus expedientes e as túas notificacións da administración pública a través de o  Enderezo electrónico Habilitado Única – DEHú(Abre en nova xanela)

Ademais, en ‘O meu Cartafol Cidadán’ é posible coñecer as citas previas xestionadas polas Administracións públicas, e recibir avisos sobre vencementos de trámites relacionados con DNI, Pasaporte, Permiso de Condución e ITV. Deste xeito simplifícase a relación entre a administración e a cidadanía de forma accesible, proactiva e personalizada desde calquera dispositivo. 

Desde o seu lanzamento, suma xa máis de 2 millóns de descargas das aplicacións móbiles. Ademais, 2,6 millóns de cidadáns diferentes utilizaron nalgún momento os seus servizos realizando máis de 16 millóns de accesos. 

A quinta versión oficial de ‘O meu Cartafol Cidadán’, dispoñible nos mercados oficiais de aplicacións, incorpora as seguintes novas funcionalidades e melloras de interese para a cidadanía así como novos organismos que facilitan información a través do meu Cartafol Cidadán

  • Consulta do certificado literal de nacemento e a súa descarga nos casos nos que xa fose dixitalizado. 
  • Mellora da consulta do estado de expedientes de Entidades locais. O cidadán poderá seleccionar ata 5 entidades locais favoritas sobre as que desexa consultar a información. Ademais, incorpóranse máis de 200 entidades locais, concentradas xeograficamente en Albacete, Bacía, Huesca e León. E continuarase progresivamente na incorporación de entidades de todo o territorio nacional. 
  • Mellora da solicitude de citas previas cunha interface aliñada e optimizada para dispositivos móbiles para os organismos adheridos ao servizo común de cita previa. 
  • Novo servizo de consulta dos apoderamentos xerais para actuación ante a administración concedidos a través do Rexistro electrónico de apoderamentos. Esta consulta inclúe tanto os outorgados como os recibidos. 
  • Novo servizo de Comunicación de Cambio de Domiciliou a diferentes administracións públicas. Unha vez realizado o empadroamento na entidad local, poderase comunicar este cambio de dirección a diferentes entidades da administración desde un único punto 
  • Incorporación das notificacións electrónicas de 12 novos concellos.
  • Modo escuro para a utilización da APP en contornas pouco iluminados. 

Todo iso en consonancia coa Folla de ruta 2023/2024 que se mantén publicada en aberto para toda a cidadanía como exercicio de transparencia, incluíndo tamén a previsión de incorporación de funcionalidades considerando o feedback da cidadanía. 

Os cidadáns poden enviar os seus comentarios sobre a súa experiencia e suxestións a través de dous formularios, un sobre a  web(Abre en nova xanela)  e outro sobre a  aplicación móbil(Abre en nova xanela) , a través de los cuáles se recibirá el feedback ciudadano que es analizado, priorizado e incorporado adecuadamente a la hoja de ruta para las futuras versiones

Esta iniciativa está a levarse a cabo grazas á excelente colaboración e ao traballo conxunto coas distintas administracións nacionais, rexionais, locais, universitarias, xudiciais e os seus diferentes organismos públicos.

Por todo iso, ‘O meu Cartafol Cidadán’ foi galardoada nos Premios CNIS 2023 entregados na XIII edición de o  Congreso Nacional de Innovación e Servizos Públicos(Abre en nova xanela) , outorgándolle o premio á mellor sede electrónica integral. Estes premios recoñecen ás iniciativas públicas máis destacadas en diferentes ámbitos de actuación pública.  

Transformación Dixital das Administracións Públicas

‘O meu Cartafol Cidadán’ foi a primeira aplicación móbil dentro da media App Factory do Plan de Dixitalización das Administracións Públicas​, cuxo obxectivo é potenciar o desenvolvemento de servizos móbiles de calidade para os principais servizos públicos. 

O recoñecemento outorgado pola cidadanía a través dos Premios Internet 2023, onde foi galardoada como mellor proxecto de transformación dixital do sector público; polo sector profesional, a través dos Premios Nacionais de Enxeñaría informática, onde foi galardoada como mellor proxecto público; e pola propia administración e o sector TIC da administración, a través dos Premios SOCINFO e os Premios CNIS constata o esforzo que se está realizando desde as administracións públicas para a súa dixitalización, no marco do Plan de Recuperación, Transformación e Resiliencia, a axenda España Dixital e o Plan de Dixitalización das Administracións Públicas.

Fonte orixinal da noticia(Abre en nova xanela)

 

  • Infraestruturas e servizos comúns
  • Información e datos do sector público