accesskey_mod_content

Disponible a sexta versión de Mi Carpeta Ciudadana

  • Escoitar
  • Imprimir PDF
  • Compartir

26 decembro 2023

Desde su puesta en marcha, se superan los 3 millones de usuarios diferentes y se han realizado más de 20 millones de accesos

Mi Carpeta Ciudadana, servicio ofrecido por el Ministerio de Transformación Digital a través de la Secretaría General de Administración Digital, ya tiene disponible su sexta versión oficial en los dispositivos de iOS  y Android  así como a través de su web. De este modo se mejora este servicio público, que da información de todas las administraciones.

Mi Carpeta Ciudadana permite consultar desde o móbil, e desde un único punto, documentación persoal de moi diferentes ámbitos (educativos, bens inmobles, vehículos, residencia, prestacións sociais e de desemprego, laborais, historia clínica, etc.). Tamén facilita o acceso aos teus expedientes e as túas notificacións da administración pública a través do Enderezo electrónico Habilitado Única – DEHú(Abre en nova xanela) . Ademais, no meu Carpeta Ciudadana é posible coñecer as citas previas xestionadas polas Administracións públicas, e recibir avisos sobre vencementos de trámites relacionados con DNI, Pasaporte, Permiso de Conducción e ITV. Deste xeito simplifícase a relación entre a administración e a cidadanía de forma accesible, proactiva e personalizada desde calquera dispositivo.

Desde o seu lanzamento, suma xa máis de 2,4 millóns de descargas das aplicacións móbiles. Ademais, máis de 3 millóns de cidadáns diferentes utilizaron nalgún momento os seus servizos realizando máis de 20 millóns de accesos.

A sexta versión de Mi Carpeta Ciudadana, disponible en los mercados oficiales de aplicaciones, incorpora las siguientes nuevas funcionalidades y mejoras de interés para la ciudadanía, así como nuevos organismos que facilitan información a través de Mi Carpeta Ciudadana:

  • 1171 concellos e deputacións provinciais atópanse xa integrados coa consulta do estado de expedientes nas Entidades locais. Grazas á intensa colaboración coas deputacións provinciais, ou os seus equivalentes autonómicos progrésase a bo ritmo na incorporación de Entidades Locales, especialmente coas menores de 20.000 habitantes, como se mostra no seguinte mapa:

  • Os cidadáns adheridos ao Enderezo electrónico Viario da DXT poderán coñecer adicionalmente a través de Mi Carpeta Ciudadana as notificacións electrónicas que teñan pendentes e tamén poderán recollelas, xunto coas do resto de administracións adheridas, no Enderezo electrónico Habilitado Única - DEHú, tanto a través do seu servizo web como a través da aplicación móbil específica dispoñible para dispositivos Android (Abre en nova xanela) e dispositivos iOS(Abre en nova xanela) . Tamén se atopan dispoñibles as notificacións de 21 novos concellos, que se unen ao 73% de concellos integrados na DEHú.

  • Consulta de condición de deportista de alto nivel. Dita condición, que se concede durante un período acoutado de tempo, permite ter acceso a diferentes beneficios, especialmente no ámbito universitario.

  • Consulta de residencia legal en España. Os cidadáns con NIE poderán consultar os períodos e razóns polos que teñen recoñecida a residencia legal en España.

  • Consulta do histórico de municipios de residencia. Permite confirmar os municipios nos que residiches desde 1996 de face a diferentes solicitudes que esixen residir nunha cidade, comunidade autónoma, ou en España.

  • Descarga do documento electrónico cos datos do teu domicilio conforme aos requisitos do Regulamento Europeo (UE) 2018/1724 relativo á creación da Pasarela Dixital Única. Tamén poderás acompañalo da súa forma estándar multilingüe en todos os idiomas oficiais da UE, conforme ao anexo X do Regulamento (UE) 2016/1911 sobre os documentos públicos.

  • Configuración personalizada para cada un dos diferentes posibles tipos de avisos de acontecementos de calendario. Poderás decidir de cales recibes avisos, por que medio faise o aviso (correo, notificación push do dispositivo móbil) e 2 avisos diferentes coa anticipación que desexes.

Todas estas novidades enmárcanse na Folla de ruta evolutiva prevista para 2023/2024, coa previsión de incorporación de novas funcionalidades que teñan en conta as suxestións e solicitudes da cidadanía e institucións.

Calquera cidadán está invitado a transmitir su experiencia y sugerencias a través de dos formularios, un sobre a web (Abre en nova xanela) e outro sobre a aplicación móbil(Abre en nova xanela) , de modo que se poida enriquecer e incluír novas funcionalidades na folla de ruta para as futuras versións

Esta iniciativa está a levarse a cabo grazas a la excelente colaboración y al trabajo conjunto con las distintas administraciones nacionales, regionales, locales, universitarias, judiciales y sus diferentes organismos públicos.

Transformación Dixital das Administracións Públicas

Mi Carpeta Ciudadana foi a primeira aplicación móbil dentro da media App Factory do Plan de Dixitalización das Administracións Públicas , cuyo objetivo es potenciar el desarrollo de servicios móviles de calidad para los principales servicios públicos.

O recoñecemento outorgado pola cidadanía a través dos Premios Internet 2023, onde foi galardoada como mellor proxecto de transformación dixital do sector público; polo sector profesional, a través dos Premios Nacionais de Enxeñaría informática, donde fue galardonada como mejor proyecto público; y por la propia administración y el sector TIC de la administración, a través de los Premios SOCINFO e os Premios CNIS, dan testemuño do esforzo que se está realizando desde as administracións públicas para a súa dixitalización, no marco do Plan de Recuperación, Transformación e Resiliencia , a axenda España Digital e o Plan de Dixitalización das Administracións Públicas.

  • Desenvolvemento de Sistemas, Aplicacións e Soluciones Informáticas