Publícase unha nova edición do informe CAE que monitora o avance das Comunidades Autónomas cara á Administración electrónica. Inclúe información do grao de avance alcanzado no ano 2022 en os principais servizos electrónicos prestados polas Comunidades Autónomas a cidadáns e empresas.
Este informe enmárcase dentro do o grupo de traballo de “Observatorio, indicadores e medidas” no cal participan todas as comunidades e cidades autónomas e o Ministerio de Asuntos Económicos e Transformación Dixital. Este grupo de traballo créase na Comisión Sectorial de Administración Electrónica que é o órgano técnico, dentro da Conferencia Sectorial de Administración Pública para a cooperación da Administración Xeral do Estado, das administracións das Comunidades Autónomas, e das entidades que integran a Administración Local, co fin de actuar como observatorio do avance da administración dixital.
Neste contexto, realízase a recollida de “información do avance nos servizos electrónicos, o seu uso, goberno aberto, transparencia, tecnoloxías, recurso humanos e orzamento e gastos relacionados coas tecnoloxías da información”. Os resultados destes estudos preséntanse en informes bianales e publícanse no Portal de Administración Electrónica (PAe). O informe CAE vén publicando desde o ano 2004.
O informe alíñase con indicadores medidos no informe da Comisión Europea e debe servir como referencia para programar o avance nos próximos anos no marco da Década Dixital.