accesskey_mod_content

Publicado o informe CAE 2023: a Administración Electrónica nas CCAA

  • Escoitar
  • Copiar
  • Imprimir PDF
  • Compartir

12 decembro 2023

Xa se atopa dispoñible para a súa consulta a edición do 2023 do informe CAE coa análise dos indicadores máis representativos da transformación dixital nas Comunidades e Cidades Autónomas.

Publícase unha nova edición do informe CAE que monitora o avance das Comunidades Autónomas cara á Administración electrónica. Inclúe información do grao de avance alcanzado no ano 2022 en  os principais servizos electrónicos prestados polas Comunidades Autónomas a cidadáns e empresas.  

Este informe enmárcase dentro do o grupo de traballo de “Observatorio, indicadores e medidas” no cal participan todas as comunidades e cidades autónomas e o Ministerio de Asuntos Económicos e Transformación Dixital. Este grupo de traballo créase na Comisión Sectorial de Administración Electrónica que é o órgano técnico, dentro da Conferencia Sectorial de Administración Pública para a cooperación da Administración Xeral do Estado, das administracións das Comunidades Autónomas, e das entidades que integran a Administración Local, co fin de actuar como observatorio do avance da administración dixital.

Neste contexto, realízase a recollida de “información do avance nos servizos electrónicos, o seu uso, goberno aberto, transparencia, tecnoloxías, recurso humanos e orzamento e gastos relacionados coas tecnoloxías da información”. Os resultados destes estudos preséntanse en informes bianales e publícanse no Portal de Administración Electrónica (PAe). O informe CAE vén publicando desde o ano 2004.

O informe alíñase con indicadores medidos no informe da Comisión Europea e debe servir como referencia para programar o avance nos próximos anos no marco da Década Dixital.

Informe CAE 2023(Abre en nova xanela)

 

  • Secretaria Xeral de Administracion Dixital e Observatorio de Administracion Electronica