A Conferencia Sectorial de Administración Pública aproba a repartición territorial de máis de 460 millóns destinados á dixitalización e modernización das administracións

• Escoitar
  • Copiar

08 setembro 2022

En concreto, se reparte la anualidad de 2022 y se establecen los criterios de reparto y cantidades asignadas para la totalidad del crédito.

A Conferencia Sectorial de Administración Pública, na que se reuniron os ministerios de Facenda e Función Pública, Asuntos Económicos e Transformación Dixital e Sanidade, coas Comunidades Autónomas, as Cidades Autónomas de Ceuta e Melilla e a Federación Española de Municipios e Provincias (FEMP), aprobou a distribución territorial dos créditos do Plan de Recuperación, Transformación e Resiliencia destinados á transformación dixital e modernización destes territorios para os exercicios 2022 e 2023.

En concreto, repártese a anualidade de 2022 e establécense os criterios de repartición e cantidades asignadas para a totalidade do crédito de 460.372.255 euros. Destes, 239.072.255 euros distribuiranse no ano 2022 e 221.300.000 euros quedarían pendentes de repartir en 2023.

A secretaria de Estado de Función Pública, Lida Sánchez Milán, presidiu esta reunión, que se celebrou por videoconferencia, e na que tamén participaron o secretario xeral de Administración Dixital do Ministerio de Asuntos Económicos e Transformación Dixital, Juan Jesús Torres, o secretario xeral de Saúde Dixital, Información e Innovación do Sistema Nacional de Saúde (SNS) do Ministerio de Sanidade, Juan Fernando Muñoz, así como a directora xeral da Función Pública, Isabel Borrel.

Desta forma, no seo da Conferencia Sectorial de Administración Pública (CSAP) alcanzouse un Acordo polo que se formaliza o criterio de distribución correspondente ao investimento 3 do compoñente 11 do Plan de Recuperación, Transformación e Resiliencia, destinada á Transformación Dixital e Modernización das Comunidades Autónomas, do INGESA (Instituto Nacional de Xestión Sanitaria) e das Cidades de Ceuta e Melilla, para os exercicios 2021, 2022 e 2023, así como a repartición resultante do crédito asignado no ano 2022 e a previsión de repartición para 2023.

A través do traballo desta Conferencia Sectorial trátase de dar impulso ao proceso de transformación das Administracións Públicas canto aos investimentos e reformas contidas no Compoñente 11 do Plan de Recuperación.

Esta Conferencia celébrase tras a reunión do Consello de Ministros do pasado 1 de agosto, no que se aprobou un Acordo polo que se autoriza a proposta de distribución territorial e os criterios de repartición entre as Comunidades, o INGESA e Ceuta e Melilla dos créditos orzamentarios destinados ao investimento 'Transformación dixital e modernización das Comunidades Autónomas', do compoñente 11 do Plan de Recuperación, Transformación e Resiliencia, para os anos 2022 e 2023.

Actuacións de modernización e dixitalización financiables

Identificáronse as seguintes liñas estratéxicas de investimento polos Ministerios de Facenda e Función Pública, de Asuntos Económicos e Transformación Dixital e de Sanidade:

• LLE1. Administración orientada á cidadanía.
  • LLE2. Operacións intelixentes.
  • LLE3. Goberno do dato.
  • LLE4. Infraestruturas dixitais.
  • LLE5. Ciberseguridade.
  • LLE6. Sanidade

Criterios para cada liña estratéxica

Os criterios utilizados para cada unha das liñas e a súa ponderación son os seguintes:

• Liñas 1-5: Aplicarase como criterio único o da poboación (igual que no ano 2021).
  • Liña 6. Distribuiranse aplicando tres criterios: Poboación, cantidade fixa e igual, e proxectos en colaboración.
    • O 84% do importe distribuirase proporcionalmente ao criterio poboacional entre as comunidades autónomas e o Instituto Nacional de Xestión Sanitaria (INGESA), que xestiona as prestacións sanitarias para Ceuta e Melilla.
    • O 10% mediante unha cantidade fixa igual a cada Comunidade Autónoma e INGESA.
    • O 6% restante a repartir entre as Comunidades que se postulen para liderar proxectos que se executen de maneira colaborativa.

Esta proposta de criterios foi validada pola Comisión de Saúde Dixital (CSD) do Consello Interterritorial do SNS na súa reunión do día 11 de febreiro de 2022.

Así mesmo, o Consello Interterritorial do SNS, no pleno celebrado o día 6 de abril de 2022, aprobou o Plan de traballo e os criterios de selección dos proxectos no tres áreas funcionais establecidas no PERTE de Saúde de Vangarda e foi informado da proposta de criterios de distribución aprobada polo CSD.

A distribución en 2022 e 2023

Da contía prevista para 2022, en concreto 169.072.255 euros corresponderían ás liñas 1-5 e 70 millóns destinaríanse á liña 6 de sanidade dixital. Pola súa banda, da contía prevista para 2023, 61.300.000 euros destinaríanse ás liñas 1-5 e 160 millóns á liña 6 de sanidade dixital.

Desta forma, tendo en conta os criterios obxectivos de asignación, realízase a repartición dos créditos correspondentes ao exercicio 2022 coa seguinte distribución territorial e apróbase a distribución das contías para o ano 2023 condicionada á dispoñibilidade de crédito:

repartición dos créditos correspondentes ao exercicio 2022 por distribución territorialdistribución das contías para o ano 2023 condicionada á dispoñibilidade de crédito

Para asegurar un adecuado seguimento dos proxectos, as Comunidades Autónomas e Ceuta e Melilla deberán proporcionar a información relativa aos diferentes proxectos de investimento que se propoñan financiar en cada exercicio con cargo aos fondos no sistema integrado para a xestión, así como información sobre as previsións para o cumprimento dos obxectivos en materia de redución da temporalidade no emprego público.

Fonte orixinal da noticia(Abre en nova xanela)

• Cooperación interadministrativa