Guía para a solicitude de subvencións para a dixitalización das entidades locais de menos de 50.000 habitantes

• Escoitar
  • Copiar

"Noticia dispoñible unicamente con fins históricos e de hemeroteca. A información e ligazóns mostradas correspóndense cos que estaban operativos á data da súa publicación. Non se garante que continúen activos actualmente".

02 setembro 2022

As entidades locais de menos de 50.000 habitantes poden solicitar ata o 15 de decembro as subvencións para os seus proxectos de transformación dixital e modernización no marco do Plan de Recuperación.

O Ministerio de Política Territorial convoca, mediante a Orde Ministerial TER/836/2022(Abre en nova xanela) , subvencións por importe de 154.508.061,23 euros para a transformación dixital e modernización das administracións de entidades locais con menos de 50.000 habitantes, excepto municipios que sexan capital de provincia, e das cidades de Ceuta e Melilla,  no marco do Compoñente 11 do Plan de Recuperación, Transformación e Resiliencia (PRTR), e como parte das actuacións previstas no Eixo 3 do Plan de Dixitalización das Administracións Públicas 2021-2025 .

Esta convocatoria diríxese ao financiamento de proxectos que permitan ás entidades locais mellorar a eficiencia e eficacia dos empregados públicos, que impulsen a reutilización dos servizos e solucións dixitais e promovan o uso activo das tecnoloxías emerxentes no despregamento de novos servizos dixitais, co obxectivo xeral de reducir a fenda dixital.

Os proxectos deberán estar aliñados co Compoñente 11 do PRTR, e en particular co seu Investimento 3 de Transformación Dixital e Modernización do Ministerio de Política Territorial, do Ministerio de Facenda e Función Pública, e das Administracións das Comunidades Autónomas e as Entidades locais, así como coa Estratexia España Dixital 2026, o Plan de Dixitalización das Administracións Públicas 2021-2025 e outras accións de modernización dirixidas ao sector público.

O Ministerio de Asuntos Económicos e Transformación Dixital, a través da Secretaría Xeral de Administración Dixital, colaborará co Ministerio de Política Territorial na tramitación das axudas a través da valoración técnica dos proxectos presentados, e ofrece unha guía coas características técnicas dos proxectos financiables(Abre en nova xanela) , que detalla o marco e formato ao que deberán axustarse, as actuacións financiables que poderán incluír, así como un modelo para o resumo executivo que deberá incluírse na solicitude.

As solicitudes deberán presentarse exclusivamente por vía electrónica a través da sede electrónica do Ministerio de Política Territorial(Abre en nova xanela) . O prazo de presentación termina ás 15:00 horas do 15 de decembro de 2022.

Co obxectivo de dar soporte ás entidades locais neste proceso e resolver as dúbidas que poidan expor as EELL para a definición e presentación dos seus proxectos e a solicitude das subvencións, a Secretaría Xeral de Administración Dixital ponse a disposición un servizo de soporte co que se pode contactar mediante un formulario en liña(Abre en nova xanela)  ou través do teléfono 673040069, de luns a venres, en horario de 8:00 a 19:00 horas.

• Cooperación interadministrativa
  • Desenvolvemento de Sistemas, Aplicacións e Solucións Informáticas