A concesión de subvencións para a transformación dixital das entidades locais

• Escoitar
  • Copiar

"Noticia dispoñible unicamente con fins históricos e de hemeroteca. A información e ligazóns mostradas correspóndense cos que estaban operativos á data da súa publicación. Non se garante que continúen activos actualmente".

23 maio 2022

145 entidades locais de máis de 50.000 habitantes recibirán subvencións para os seus proxectos de transformación dixital e modernización no marco de Plan de Recuperación. O Ministerio de Política Territorial aprobou a concesión de 89,4 millóns de euros para un total de 330 proxectos, entre os que destaca o investimento en ciberseguridade.

Estas subvencións corresponden á convocatoria de 2021 para a transformación dixital e modernización das entidades locais e enmárcanse dentro do Compoñente 11 do Plan de Recuperación, Transformación e Resiliencia (PRTR) e do Eixo 3 do Plan de Dixitalización das Administracións Públicas 2021-2025(Abre en nova xanela) , co obxectivo de permitir ás entidades locais mellorar e modernizar a súa organización coa incorporación de tecnoloxías da información, a dixitalización dos procedementos administrativos e a adaptación da súa xestión ao uso dos medios dixitais.

145 municipios de máis de 50.000 habitantes ou capitais de provincia con poboación inferior a esta, presentaron as súas solicitudes de subvención en resposta á convocatoria publicada mediante a Orde Ministerial TER/1204/2021 o pasado mes de novembro. O importe total das subvencións aprobadas polo Ministerio de Política Territorial mediante Resolución(Abre en nova xanela) do 18 de maio, ascende a 89.401.702,51 euros, o que representa o 96,4% do importe máximo de 92,77 millóns de euros considerado na convocatoria.

As subvencións destinaranse a un total de 330 proxectos presentados polas entidades locais nas 5 liñas estratéxicas definidas na convocatoria: Administración orientada á cidadanía, Operacións intelixentes, Goberno do dato, infraestruturas dixitais e Ciberseguridade, entre as que destaca esta última, que concentra un 40% dos proxectos.

O Ministerio de Asuntos Económicos e Transformación Dixital, a través da Secretaría Xeral de Administración Dixital, colaborou tanto na fase de preparación da convocatoria(Abre en nova xanela) , coa definición das liñas estratéxicas de actuación e a elaboración de unha  guía técnica para os proxectos, como durante a fase de tramitación das solicitudes, comprobando o correcto aliñamento técnico dos proxectos presentados polas EELL aos obxectivos do Plan de Recuperación, así como prestando soporte na resolución de dúbidas técnicas en todo o proceso.

As convocatorias de 2022 e 2023 para esta liña de axudas de dixitalización e modernización das administracións sumarán case 300 millóns e ampliarase o seu ámbito, de maneira que beneficiarán a todas as entidades locais independentemente do seu número de habitantes.

Fonte orixinal da noticia(Abre en nova xanela)

• Cooperación interadministrativa