Actualizado o Prontuario de ciberseguridade para entidades locais

• Escoitar
  • Copiar

"Noticia dispoñible unicamente con fins históricos e de hemeroteca. A información e ligazóns mostradas correspóndense cos que estaban operativos á data da súa publicación. Non se garante que continúen activos actualmente".

21 decembro 2022

Xa está dispoñible no portal do Esquema Nacional de Seguridade, a última versión do Prontuario de ciberseguridade para EELL no que se aborda a problemática da ciberseguridade a nivel local e o cumprimento do ENS

O Centro Criptolóxico Nacional ( CCN ) e a Federación Española de Municipios e Provincias ( FEMP ) actualizaron o documento “ Prontuario de ciberseguridade para EELL(Abre en nova xanela) ” no que se aborda a xestión da ciberseguridade a nivel local e o cumprimento do Esquema Nacional de Seguridade.

O propósito do documento é dobre, en primeiro lugar, mostrar de maneira clara e concisa aos responsables das entidades locais a realidade dos riscos e ameazas que emanan do ciberespazo e, en segundo lugar, sinalar as garantías que ofrece o Esquema Nacional de Seguridade, de obrigada observancia por parte de todas as entidades locais, así como esbozar un catálogo dos requisitos e responsabilidades máis significativas que os responsables públicos deben ter en conta para garantir a seguridade da información tratada e os servizos prestados.

O documento inclúe un capítulo dedicado á problemática da ciberseguridade a nivel local. A seguir, o capítulo 4 detalla os requisitos necesarios para o cumprimento do Esquema Nacional de Seguridade neste tipo de entidades.

O capítulo 5 detalla os órganos necesarios e complementarios para a xestión da ciberseguridade e, finalmente, o capítulo 6 está dedicado á prestación de servizos externos e a súa adecuación ao ENS .

Fonte orixinal da noticia(Abre en nova xanela)

• Seguridade