A FEMP e o CCN renovan o seu compromiso coa ciberseguridade na Administración Local

• Escoitar
  • Copiar

"Noticia dispoñible unicamente con fins históricos e de hemeroteca. A información e ligazóns mostradas correspóndense cos que estaban operativos á data da súa publicación. Non se garante que continúen activos actualmente".

25 xuño 2020

O Centro Criptolóxico Nacional(Abre en nova xanela) , organismo adscrito ao Centro Nacional de Intelixencia (CNI), e a Federación Española de Municipios e Provincias(Abre en nova xanela) (FEMP) rubricaron este mércores o convenio de colaboración en materia de ciberseguridade que renova o asinado en 2008 e que ten como obxectivo impulsar nas entidades locais os aspectos de seguridade e desenvolver proxectos que avoguen por un ciberespazo “máis seguro e confiable para todos”.

A rúbrica deste convenio de colaboración selouse na sede da FEMP durante a celebración do II Atopo Nacional de Seguridade , organizado polo Centro Criptolóxico Nacional en colaboración co Ministerio de Asuntos Económicos e Transformación Dixital, a Secretaría Xeral de Administración Dixital, e a propia FEMP.

A cidadanía debe sentir a mesma seguridade cando navega pola Administración Dixital que cando acode ao seu Concello. Con esta máxima, a Federación Española de Municipios e Provincias e o Centro Criptolóxico Nacional renovaron o seu convenio, que leva vixente doce anos e foi actualizado ás circunstancias actuais. Coa rúbrica deste acordo, que tivo lugar no marco do II Atopo do Esquema Nacional de Seguridade, ambas as institucións renovan o seu compromiso coa ciberseguridade da eAdministración e co principal motor desta: a confianza cidadá.

A sinatura deste convenio estivo precedida pola inauguración deste II Atopo que, baixo a lema ‘Dez Años de Nuevos Retos e Solucións’, busca fomentar o debate sobre o que logrou e o que require o Esquema Nacional de Seguridade. O pistoletazo de saída desta cita correu a cargo do Secretario Xeral da FEMP, Carlos Daniel Casares; a Secretaria de Estado Directora do CNI, Paz Esteban e a Secretaria de Estado de Dixitalización e Intelixencia Artificial, Carme Artigas.

Durante a inauguración, Casares quixo destacar a estreita colaboración entre a FEMP e o CCN, que permitiu pór a disposición de todas as Entidades locais material esencial en materia de seguridade durante a crise da Covid-19. Ademais, puxo o acento en que esta cooperación, que se adaptará ás novas necesidades grazas á actualización do convenio entre ambas as institucións, é imprescindible para que a cidadanía confíe na Administración Dixital.

Pola súa banda, Carme Artigas, instou a ser conscientes de que “somos vulnerables e dependentes” e que tras un ciberataque non só pérdense os datos subtraídos, pérdese “a confianza cidadá. Neste sentido, Paz Esteban quixo destacar que a ciberseguridade é “unha pedra angular” e que é imprescindible garantir, a través da Administración Dixital, o exercicio de dereitos e o cumprimento de deberes con total seguridade. Isto requirirá, asegurou, a implicación local para actualizar o Esquema Nacional de Seguridade.

O acto inaugural ha concluído co recoñecemento ao labor en materia de Ciberseguridade aos Concellos de Avilés e Alcobendas. Tras leste, Paz Esteban e Carlos Daniel Casares asinaron en representación do CCN e a FEMP, respectivamente, este novo convenio que renova o compromiso de ambas as entidades coa seguridade da Administración en liña, o compromiso con que a cidadanía poida navegar coa seguridade e a confianza coa que acode aos seus Concellos.

Fonte orixinal da noticia(Abre en nova xanela)  (FEMP)

Fonte orixinal da noticia(Abre en nova xanela) (CCN-CERT)

• Cooperación interadministrativa
  • Seguridade