accesskey_mod_content

Emisión de títulos e follas de servizo de empregados públicos en formato electrónico

  • Escoitar
  • Copiar
  • Imprimir PDF
  • Compartir

"Noticia dispoñible unicamente con fins históricos e de hemeroteca. A información e ligazóns mostradas correspóndense cos que estaban operativos á data da súa publicación. Non se garante que continúen activos actualmente".

16 xullo 2020

O Sistema de Información RCP incorpora a xeración de títulos e follas de servizo electrónicos de empregados públicos do estado e universidades, en substitución do papel

O 16 de xullo de 2020 entrou en vigor a Resolución de 8 de julio de 2020, de la Secretaría de Estado de Política Territorial y Función Pública(Abre en nova xanela) , por la que se establecen nuevos modelos de títulos administrativos y hojas de servicio en formato electrónico del personal incluido en el ámbito del Registro Central de Personal.

De acordo con a citada resolución, os títulos de funcionarios de carreira e as follas de servizo do persoal funcionario interino, eventual e laboral non se elaborarán a partir desa data en papel e pasarán a emitirse exclusivamente en formato electrónico. Os títulos e follas de servizo poderán ser descargados polos interesados desde Cartafol Cidadán(Abre en nova xanela) , a sede electrónica de Funciona(Abre en nova xanela)  e o Portal Funciona(Abre en nova xanela) . Asimismo, los órganos de personal competentes podrán acceder a dichos documentos en el Registro Central de Personal.

Este avance tecnolóxico foi implementado pola Secretaría Xeral de Administración Dixital en colaboración coa Secretaría de Estado de Política Territorial e Función Pública. Substitúe o único orixinal impreso en papel da Fábrica Nacional de Moeda e Timbre por un documento electrónico asinado con selo de órgano, custodiado no expediente persoal do empregado público.

Ademais comporta unha posta a disposición destes documentos con moita máis antelación para os empregados públicos e os órganos de persoal, reducindo a carga de traballo e a posibilidade de erros, e permitindo unha xestión documental máis eficiente e sustentable medioambientalmente.

  • Centro de Transferencia de Tecnoloxía
  • Cooperación interadministrativa