Importantes melloras en ATENEA, a plataforma de retos do CCN-CERT

• Escoitar
  • Copiar

20 abril 2020

A plataforma de retos de ciberseguridade do CCN-CERT permite que todo aquel con inquietudes neste campo poida pór a proba os seus coñecementos.

O CERT do Centro Criptolóxico Nacional (CCN-CERT) levou a cabo unha serie de actualizacións e melloras na súa plataforma de desafíos de seguridade, ATENEA(Abre en nova xanela) , co fin de enriquecer a experiencia do usuario. As principais novidades que presentan os retos son:

• Os usuarios poderán recibir información sobre novos retos, competicións ou calquera outro evento especial asociado á plataforma no seu correo electrónico. Para iso, bastará con marcar a casa "e-mails" dispoñible dentro do perfil do usuario de ATENEA.
  • Introdúcese a posibilidade de realizar competicións privadas entre os usuarios, quen terán a posibilidade tanto de crealas como de acceder a elas, para o que deberán coñecer o código de acceso. Estas competicións non afectan á clasificación xeral e só poderase participar nunha ao mesmo tempo. Así mesmo, os usuarios terán acceso a unha vista virtual da súa clasificación e os retos que fosen xa completados.
  • Ofrécese a posibilidade de solicitar pistas sobre certo tipo de retos. Estas solicitudes agruparanse e, ao chegar a certo limiar, incluirase unha pista no reto correspondente.
  • Poderanse valorar os retos unha vez solucionados. Desta forma, poderase mellorar a experiencia de usuario á hora de deseñar e planificar novos retos.

Outros cambios que se levaron a cabo e que tamén afectan os usuarios da plataforma ATENEA son:

• A interface modificouse lixeiramente para incorporar de forma visual as notificacións sobre novas noticias e novos retos.
  • Deixarán de publicarse na sección de noticias as publicacións de novos retos e só mostrarase información de interese sobre a plataforma, así como das súas competicións asociadas.

Fonte orixinal da noticia(Abre en nova xanela)

• Seguridade