Resposta dixital europea á Covid-19

• Escoitar
  • Copiar

"Noticia dispoñible unicamente con fins históricos e de hemeroteca. A información e ligazóns mostradas correspóndense cos que estaban operativos á data da súa publicación. Non se garante que continúen activos actualmente".

06 abril 2020

Por mor da crise de Covid-19, a Dirección de Informática da Comisión Europea e varios outros servizos xunto cos equipos Joinup, NIFO e OSOR uníronse para lanzar un repositorio de solucións dixitais e iniciativas que axudan ás administracións públicas, empresas , e os cidadáns loitan contra o coronavirus.

O brote e a propagación do virus Covid-19 están a afectar a vida de todos e xerou enormes desafíos para os sectores público e privado. A pandemia está a afectar ás administracións públicas, empresas, universidades e escolas; colapsou os servizos de saúde en todo o mundo e sacudiu comunidades enteiras ata a medula. Temos que traballar xuntos para superar os desafíos que enfrontamos nestes días.

E é que en tempos de emerxencia e en pleno confinamento, a tecnoloxía dixital é sen dúbida unha parte esencial da resposta á crise. Por todo iso, a plataforma europea Joinup(Abre en nova xanela) abriu o repositorio colaborativo “Resposta dixital á Covid-19”. É un repositorio de solucións e iniciativas dixitais que nos axudan a deter a pandemia, mitigar os seus efectos ou axudarnos a traballar e estudar neste momento difícil, onde todos podemos colaborar.  Por isto mesmo, abriuse unha vía de comunicación directa con Joinup a disposición de Administracións Públicas, empresas ou cidadáns para achegar algún coñecemento ou iniciativa en curso, se se ten, relacionada coas respostas dixitais a Covid-19 mediante un formulario(Abre en nova xanela) e un correo electrónico .

O repositorio pódese usar para experimentar, para construír aplicacións, ferramentas de datos e os medios de información para combater colectivamente a pandemia. Este é un proxecto, como non podía ser doutra forma, está en curso, vivo e actualizarase de forma regular.

Fonte orixinal da noticia(Abre en nova xanela)

• Cooperación interadministrativa
  • Servizos electrónicos