accesskey_mod_content

Xestión de certificados electrónicos cualificados durante o estado de alarma

  • Escoitar
  • Copiar
  • Imprimir PDF
  • Compartir

"Noticia dispoñible unicamente con fins históricos e de hemeroteca. A información e ligazóns mostradas correspóndense cos que estaban operativos á data da súa publicación. Non se garante que continúen activos actualmente".

01 abril 2020

Medidas provisionais para a xestión de certificados electrónicos cualificados durante o estado de alarma

O Real Decreto-lei 11/2020(Abre en nova xanela) , do 31 de marzo, polo que se adoptan medidas urxentes complementarias no ámbito social e económico para facer fronte á Covid-19 publicado no BOE de hoxe 1 de abril, establece:

Disposición adicional undécima. Medidas provisionais para a expedición de certificados electrónicos cualificados

Durante a vixencia do estado de alarma, decretado polo Real Decreto 463/2020(Abre en nova xanela) , do 14 de marzo, permitirase a expedición de certificados electrónicos cualificados de acordo con o previsto no artigo 24.1.d) do Regulamento (UE) 910/2014(Abre en nova xanela) , do 23 de xullo, relativo á identificación electrónica e os servizos de confianza para as transaccións electrónicas no mercado interior. Para ese efecto, o organismo supervisor aceptará aqueles métodos de identificación por videoconferencia baseados nos procedementos autorizados polo Servizo Executivo da Comisión de Prevención do Branqueo de Capitais e Infraccións Monetarias ou recoñecidos para a expedición de certificados cualificados por outro Estado membro da Unión Europea. A equivalencia no nivel de seguridade será certificada por un organismo de avaliación da conformidade. Os certificados así emitidos serán revogados polo prestador de servizos ao finalizar o estado de alarma, e o seu uso limitarase exclusivamente ás relacións entre o titular e as Administracións públicas.

Ademais, a Secretaría de Estado de Dixitalización e Intelixencia Artificial comunicou aos diferentes prestadores de servizos de confianza que, de acordo con o Real Decreto 463/2020, do 14 de marzo, polo que se declara o estado de alarma para a xestión da situación de crise sanitaria ocasionada pola Covid-19, segundo modificación dada polo Real Decreto 465/2020(Abre en nova xanela) , do 17 de marzo, non se esixirá o cumprimento dos prazos establecidos no art. 13.4 da Lei 59/2003(Abre en nova xanela) , do 19 de decembro, de firma electrónica, durante o tempo de vixencia do estado de alarma.

Adicionalmente, o PSC (Prestadores de servizos de Confianza) poderán permitir a renovación de certificados utilizando outros que caducasen a partir do 14 de marzo.

Máis información(Abre en nova xanela)

  • Cidadán
  • Identidade e Firma electrónica
  • Seguridade