Por primeira vez desde a entrada en vigor da Lei 39/2015 para consolidar unha Administración integramente dixital, o proceso de inscrición para o ingreso nos diferentes corpos docentes, convocados pola Consellería de Cultura, Educación e Ordenación Universitaria , levou a cabo de maneira integramente electrónica. En total, presentáronse 16.951 solicitudes a través da sede electrónica autonómica, das cales o 84% empregaron o servizo de claves concertadas, Chave 365 , e as restantes optaron polo certificado dixital.
Preto de 17.000 persoas inscribíronse en liña no primeiro proceso selectivo da Xunta integramente electrónico
"Noticia dispoñible unicamente con fins históricos e de hemeroteca. A información e ligazóns mostradas correspóndense cos que estaban operativos á data da súa publicación. Non se garante que continúen activos actualmente".
08 maio 2018
O uso da Plataforma de interoperabilidade Pasaxe! evitará aos aspirantes presentar ata 86.000 documentos que acrediten a súa identidade, titulación ou a súa situación laboral.
Interoperabilidade
Durante a tramitación do procedemento realizaranse aproximadamente 95.000 validacións de datos, das que ao redor 90% faranse automaticamente a través Plataforma de interoperabilidade Pasaxe! , que permite a interconexión dos sistemas de información entre Xunta de Galicia e outras Administracións.
Entre estas comprobacións automáticas destacan as de identidade coa Dirección Xeral de Policía , as de verificación de titulacións oficiais co Ministerio de Educación, Cultura e Deporte ou a situación de desemprego co Servizo Público de Emprego Estatal , entre outras. As consultas a través de Pasaxe! evitarán aos solicitantes presentar ata 86.000 documentos que xa están en poder da Administración.
Ventajas da xestión en liña
Entre las ventajas de la gestión on line está la posibilidad de hacer trámites las 24 horas del día, desde cualquier lugar, y evitar los desplazamientos a los registros presenciales. Buena prueba de eso es que en este proceso para personal docente, la primera solicitud se presentó tan solo 15 minutos después de abrir el plazo, es decir, a las 00:15 horas y la última solicitud se registró a las 23:55 horas del último día de inscripción, 5 minutos antes de cerrar el plazo.
Administración electrónica
A Xunta, a través da Axencia para a Modernización Tecnolóxica de Galicia (Amtega) , puxo en marcha en 2015 o Plan de Administración e Gobernos Dixitais para alcanzar unha administración accesible, áxil nas respostas e con capacidade para anticiparse ás necesidades da sociedade.
No marco deste Plan, Amtega, puxo en marcha o pasado mes de febreiro unha nova versión da sede electrónica da Xunta máis sinxela e accesible, enfocada ás necesidades e prioridades do usuario. A nova sede está adaptada a un mellor uso desde dispositivos móbiles e con posibilidades de personalización en función do tipo de colectivo: cidadán, empresa ou profesional, entidad local, asociacións e ONG.
El usuario realizará búsquedas generales en el buscador o través de las etiquetas destacadas en función de su perfil, bien por ser términos o procedimientos más destacados o consultados por el colectivo a lo que pertenece. Además, se incorpora un nuevo tipo de contenido por campañas, que abarca las ayudas, procedimientos y programas vinculados a un hecho vital o una necesidad concreta (apoyo a la natalidad, apoyo al emprendemento).
- Cidadán
- Servizos electrónicos