Conferencia Internacional de Datos Abertos 2018: Aberto o prazo para presentar propostas

• Escoitar

"Noticia dispoñible unicamente con fins históricos e de hemeroteca. A información e ligazóns mostradas correspóndense cos que estaban operativos á data da súa publicación. Non se garante que continúen activos actualmente".

05 marzo 2018

Ata o 1 de abril estará aberto o prazo para enviar propostas para as sesións da IODC 2018 que se celebrará o 27 e 28 de setembro en Buenos Aires.

Durante os días 27 e 28 de setembro celebrarase en Buenos Aires a quinta edición da Conferencia Internacional de Datos Abertos (IODC)(Abre en nova xanela)  Bajo a lema “The Future is Open”, IODC 2018 reunirá á comunidade de datos abertos para explorar os desafíos aos que se enfronta esta comunidade así como para identificar novas tendencias ao redor dos datos abertos e solucións innovadoras capaces de xerar impacto económico e social nos distintos sectores.

Os organizadores do IODC 2018 buscan que a comunidade global de datos abertos coopere  na creación do programa desta conferencia, polo que abriron un prazo para a presentación de propostas(Abre en nova xanela) que estará dispoñible ata o 1 de abril. Un comité composto por expertos en datos abertos, incluíndo representantes de organizacións públicas e privadas e institucións académicas,  avaliará as solicitudes recibidas.

As propostas deben estar orientadas a un dos seguintes eixos:

• The Big Picture - Paneles e debates centrados na exploración das tendencias emerxentes e os desafíos actuais.
  • Action Track - Sesións e talleres que fomenten o intercambio de información, debates interactivos, brainstorms, mesas redondas, e casos de estudo, entre outros. As sesións deben contribuír ás áreas de colaboración colaboración internacional(Abre en nova xanela) identificadas en conferencias anteriores.
  • Impact Track - Sesións curtas e dinámicas orientadas a presentar exemplos concretos do uso de datos abertos dentro de distintos sectores.

Para máis información consulte a páxina IODC 2018(Abre en nova xanela)

• Goberno aberto, Informes e Estudios
  • Servizos electrónicos