accesskey_mod_content

Aprobado o Plan de Administración Electrónica de Aragón 2018-2020

  • Escoitar
  • Imprimir PDF
  • Compartir

"Noticia dispoñible unicamente con fins históricos e de hemeroteca. A información e ligazóns mostradas correspóndense cos que estaban operativos á data da súa publicación. Non se garante que continúen activos actualmente".

11 xaneiro 2018

El Consello de Goberno deu o visto e prace ao Plan de Administración Electrónica de Aragón 2018-2020, realizado polo Departamento de Innovación, Investigación e Universidade a través da dirección xeral de Administración Electrónica e Sociedade da Información. En total, vaise a realizar un investimento de case 13 millóns de euros, dividida en tres plurianuais.

O Consello de Goberno de Aragón(Abre en nova xanela) deu o visto e prace ao Plan de Administración Electrónica de Aragón 2018-2020(Abre en nova xanela) , realizado polo departamento de Innovación, Investigación e Universidade a través da dirección xeral de Administración Electrónica e Sociedade da Información.  O novo documento ten un cambio no enfoque ao colocar ás persoas como o centro da actividade.  O texto adáptase ás novas normativas e á evolución tecnolóxica dos últimos anos coa chegada de dispositivos móbiles, Big Data e intelixencia artificial. 

O obxectivo do Plan de Administración Electrónica é mellorar a interacción dixital entre os cidadáns e a Administración do Goberno de Aragón.  Se trata de proporcionar servizos eficientes e áxiles completamente dixitais, crear unha relación próxima ao cidadán adaptada ao uso de novas tecnoloxías e modernizar o funcionamento interno da administración. 

Para iso enfócase nun deseño centrado no usuario adoptando criterios como unha linguaxe máis próxima; permitir a interacción con calquera tipo de dispositivo, destacadamente cos aparellos móbiles, dunha maneira máis sinxela e rápida; optimízanse os esforzos, podendo reutilizar a documentación xa presentada; e utilizarase a tramitación prescriptiva, para anticiparse ás necesidades do usuario.

Os eixos de actuación son os servizos que a administración presta aos usuarios (cidadáns, empresas ou empregados públicos), accións de xestión interna, necesidades de infraestruturas, e provisión de ferramentas que permitan a toma de decisións con base en datos e a xestión dos mesmos.   De este modo inclúese a creación da ferramenta de presentación de trámites en liña, unificación do cartafol do Ciudadano, implantación dunha ferramenta de asistencia ao xestor, incorporación de funcionalidades cognitivas e de soporte de Big Data e para aplicacións móbiles.

Para levar a cabo esta “modernización” da relación administrativa entre Goberno e Usuario, vaise a realizar un investimento de case 13 millóns de euros, dividida en tres plurianuais.  Este ano fixáronse 4´4 millóns de euros.  O plan finánciase con fondos propios e do Programa Operativo FEDER 2014-2020. O Plan de Administración Electrónica do Goberno de Aragón contou cunha primeira fase entre 2009 e 2011, unha segunda de 2015 a 2017, e agora unha terceira centrada nun servizo máis próximo para o cidadán. 

Fonte orixinal da noticia(Abre en nova xanela)

Plan de Administración Electrónica de Aragón 2018-2020(Abre en nova xanela)  (PDF)

 
  • Cidadán
  • Infraestruturas e servizos comúns