Impulso da Deputación de Sevilla e a Xunta de Andalucía en materia de eAdministración para os seus concellos

• Escoitar

"Noticia dispoñible unicamente con fins históricos e de hemeroteca. A información e ligazóns mostradas correspóndense cos que estaban operativos á data da súa publicación. Non se garante que continúen activos actualmente".

12 abril 2018

Nunha Xornada sobre o Catálogo Electrónico de Procedementos da Administración Local (CEP@L) e o modelo público de xestión dos concellos, Xunta e Deputación márcanse como obxectivo acelerar a transformación dixital para modernizar as administracións públicas.

A Deputación de Sevilla(Abre en nova xanela) acolleu e colaborou nunha xornada organizada pola Consellería da Presidencia, Administración Local e Memoria Democrática da Xunta de Andalucía (Abre en nova xanela) sobre Catálogo Electrónico de Procedementos da Administración Local (CEP@L)(Abre en nova xanela) e o modelo público de xestión dos concellos. A xornada pretendeu defender o modelo público de xestión do concello dixital mediante a colaboración entre administracións públicas, así como a presentación do proxecto CEP@L-Catálogo de procedementos para a administración local.

Os representantes de ambas as administracións coincidiron na posta en común de impulsar a modernización da e-administración en canto á prestación de servizos para os concellos. Desta forma, o Presidente salientou o papel que desempeña a Deputación con respecto á asistencia técnica aos municipios e, en particular, á implantación de tecnoloxías da información e das comunicacións e a administración electrónica.

Pola súa banda, a delegada do Goberno da Xunta en Sevilla sinalou que o proxecto CEP@L naceu co fin de complementar o modelo público de xestión local integramente electrónica. Este proxecto nace no marco do Plan de Acción de administración electrónica da UE 2016-2020(Abre en nova xanela) , que busca acelerar a transformación dixital das administracións públicas, conseguir o Mercado Único Dixital e implicar máis aos cidadáns e as empresas na prestación de servizos de alta calidade.

Unha das actuacións, en relación co impulso da actuación dixital das administracións públicas é o Modelo Obxectivo de Concello Dixital (MOAD)(Abre en nova xanela) , que constitúe un modelo sustentable de goberno electrónico para a administración local de Andalucía e dentro do cal se usará o CEP@L, protagonista desta Xornada e que estará composto por unha relación ordenada e individualizada de todos os procedementos administrativos que levan a cabo todos os concellos.

Fonte orixinal da noticia(Abre en nova xanela)

• Cooperación interadministrativa
  • Infraestruturas e servizos comúns