Desafío Achega 2017: O valor do dato para a Administración

• Opinar
  • Escoitar

12 maio 2017

Publicadas as bases da primeira convocatoria do desafío Achega

Acábase de lanzar a primeira convocatoria do "Desafío Achega 2017: O valor do dato para a Administración", un impulso a novas ideas asociadas a prototipos que supoñan melloras na eficiencia da Administración.

O seu obxectivo é fomentar a reutilización directa de conxuntos de datos abertos públicos en prol da mellora do Sector Público, incentivando o talento, a capacidade técnica e a creatividade dos participantes.

Fase I: Concurso de ideas

La Fase I consiste en la descripción detallada de una idea original que pueda servir para crear o enriquecer un servicio, estudio, aplicación web o aplicación para dispositivos móviles que conlleven mejoras para la Administración Pública.

A idea exposta terá en conta o uso de datos públicos accesibles xerados polas AA.PP. a través de portais de datos abertos de institucións públicas españolas ou internacionais, con carácter obrigatorio, así como de datos ofrecidos por entidades privadas baixo licencia aberta, con carácter opcional.

La descripción de la idea se realizará cumplimentando el formulario disponible a tal efecto en la Sede Electrónica de Red.es.

Tras o proceso de avaliación, seleccionaranse as 10 mellores ideas cuxos autores pasarán á Fase 2.

Fase II: Desenvolvemento de prototipos e exposición presencial

Durante a Fase II, os autores das 10 mellores ideas seleccionadas elaborarán un prototipo que poderá consistir nalgunha ou algunhas das seguintes propostas, entre outras:

• Solución que simule, represente e permita certa interacción ou que permita validar as hipóteses de partida do produto.
  • Exemplificación a partir da extrapolación dunha solución xa existente, por exemplo, noutro sector, país, ámbito, etc.
  • Visualización ou elemento gráfico dinámico que simule a solución, servizo ou aplicación proposta.
  • Storyboard, vídeo e/ou solución multimedia que permita ejemplificar a solución proposta nun prototipo tanxible.

O desenvolvemento dos prototipos terá lugar desde o momento de publicación das 10 mellores ideas ata a data da xornada previa ao Encontro Achega 2017, na que cada participante exporá o traballo desenvolvido.

Máis información no portal datos.gob(Abre en nova xanela)

• Goberno aberto, Informes e Estudos