Desafío Achega 2017: O valor do dato para a Administración

• Opinar
  • Escoitar

"Noticia dispoñible unicamente con fins históricos e de hemeroteca. A información e ligazóns mostradas correspóndense cos que estaban operativos á data da súa publicación. Non se garante que continúen activos actualmente".

12 maio 2017

Publicadas as bases da primeira convocatoria do desafío Achega

Acábase de lanzar a primeira convocatoria do "Desafío Achega 2017: O valor do dato para a Administración", un impulso a novas ideas asociadas a prototipos que supoñan melloras na eficiencia da Administración.

O seu obxectivo é fomentar a reutilización directa de conxuntos de datos abertos públicos en prol da mellora do Sector Público, incentivando o talento, a capacidade técnica e a creatividade dos participantes.

Fase I: Concurso de ideas

A Fase I consiste na descrición detallada dunha idea orixinal que poida servir para crear ou enriquecer un servizo, estudo, aplicación web ou aplicación para dispositivos móbiles que comporten melloras para a Administración Pública.

A idea exposta terá en conta o uso de datos públicos accesibles xerados polas AA.PP. a través de portais de datos abertos de institucións públicas españolas ou internacionais, con carácter obrigatorio, así como de datos ofrecidos por entidades privadas baixo licencia aberta, con carácter opcional.

A descrición da idea realizarase cubrindo o formulario dispoñible para ese efecto na Sede Electrónica de Rede.es.

Tras o proceso de avaliación, seleccionaranse as 10 mellores ideas cuxos autores pasarán á Fase 2.

Fase II: Desenvolvemento de prototipos e exposición presencial

Durante a Fase II, os autores das 10 mellores ideas seleccionadas elaborarán un prototipo que poderá consistir nalgunha ou algunhas das seguintes propostas, entre outras:

• Solución que simule, represente e permita certa interacción ou que permita validar as hipóteses de partida do produto.
  • Ejemplificación a partir da extrapolación dunha solución xa existente, por exemplo, noutro sector, país, ámbito, etc.
  • Visualización ou elemento gráfico dinámico que simule a solución, servizo ou aplicación proposta.
  • Storyboard, vídeo e/ou solución multimedia que permita ejemplificar a solución proposta nun prototipo tanxible.

O desenvolvemento dos prototipos terá lugar desde o momento de publicación das 10 mellores ideas ata a data da xornada previa ao Encontro Achega 2017, na que cada participante exporá o traballo desenvolvido.

Máis información no portal datos.gob(Abre en nova xanela)

• Goberno aberto, Informes e Estudos