Xa pode consultar o informe
Elaboramos o informe con base na información que proporcionan as instancias da Administración Xeral do Estado, Organismos Autónomos, Entidades Gestoras e Servicios Comunes de la Seguridad Social, Agencias Estatales, Entidades Públicas Empresariales e outros Organismos Públicos. Nel analizamos diferentes aspectos relacionados cos gastos asociados ás tecnoloxías da información e as comunicacións e co avance da administración electrónica.
Destacamos que o gasto total TIC aumentou en só un punto respecto de 2015, alcanzando, en 2016, un 4,70% do gasto total no ámbito analizado. Dentro deste gasto, foi a partida de gasto en servizos informáticos a que máis aumentou, 10 puntos respecto de 2015, ata situarse nun 56% do total; mentres que a partida de gastos de persoal descendeu 5 puntos, situando a súa participación nun 22%.
O 63% do gasto informático aglutinárono os Ministerios, de Emprego e Seguridade Social, Facenda e Administracións Públicas e Xustiza. No entanto, o 64,5% do gasto de persoal concentrárono os dous primeiros Ministerios xunto con Interior.
Nesta edición, non publicamos o informe
A Comisión de Estratexia TIC (creada por Real Decreto 806/2014, do 26 de setembro) ten entre as súas funcións “actuar como Observatorio da Administración Electrónica e Transformación Dixital" e é o responsable da elaboración do informe
Como parte da nosa política RISP, poderá atopar os datos do informe
Descarga do Informe completo en o Observatorio de Administración Electrónica .