accesskey_mod_content

Nova nota técnica do OBSAE: "A interconexión dos rexistros nas Administracións Públicas"

  • Escoitar
  • Imprimir PDF
  • Compartir

"Noticia dispoñible unicamente con fins históricos e de hemeroteca. A información e ligazóns mostradas correspóndense cos que estaban operativos á data da súa publicación. Non se garante que continúen activos actualmente".

19 xullo 2017

Unha medida consolidada pola aplicación das leis 39 e 40/2015

No camiño cara á total automatización da xestión e tramitación electrónica nas administracións públicas, o primeiro punto no que se debe suprimir a entrada de papel é no Rexistro, para iso é preciso que cada administración conte cun rexistro electrónico interoperable e interconectado cos rexistros electrónicos das demais administracións.

A Interconexión dos Rexistros Electrónicos das Administracións Públicas é unha realidade desde o ano 2012 no que as primeiras administracións que se integraron comezaron a intercambiar asentos de entrada e saída de maneira regular a través da plataforma do Sistema de Interconexión de Rexistros (SIR).

Durante todo este tempo avanzouse moito tanto na integración de administracións como no uso da plataforma.

Para máis información pode consultar a nota técnica:  “ A Interconexión dos Rexistros das Administracións Públicas "

Máis información sobre Sistema de Interconexión de Rexistros , ORVE e GEISER no CTT.

  • Interoperabilidade e Normalización
  • Infraestruturas e servizos comúns
  • Secretaria Xeral de Administracion Dixital e Observatorio de Administracion Electronica