accesskey_mod_content

Asinado o acordo marco de colaboración entre a DTIC e a Dirección Xeral de Fondos Comunitarios para a utilización de solucións tecnolóxicas no ámbito dos Fondos FEDER

  • Escoitar
  • Imprimir PDF
  • Compartir

"Noticia dispoñible unicamente con fins históricos e de hemeroteca. A información e ligazóns mostradas correspóndense cos que estaban operativos á data da súa publicación. Non se garante que continúen activos actualmente".

14 xuño 2016

A sinatura deste convenio permitirá pór en marcha unha solución común na nube que facilite e simplifique a xestión dos Fondos FEDER por parte dos Organismos Intermedios interesados.

O pasado 3 de xuño, asinouse un acordo marco de colaboración entre a Dirección de Tecnoloxías de Información e as Comunicacións e a Dirección Xeral de Fondos Comunitarios, con obxecto de establecer as bases comúns da aplicación informática que permitirá unha xestión homoxénea dos proxectos levados a cabo en materia de desenvolvemento urbano sustentable integrado durante o período de programación 2014-2020.

El Reglamento (UE) nº 1303/2013 de Parlamento Europeo y del Consejo, de 15 de diciembre de 2013, por el que se establecen las disposiciones comunes relativas al FEDER y al resto de Fondos Estructurales y de Inversión Europeos, prevé que se designen varios Organismos Intermedios para que realicen determinadas tareas de la Autoridad de Gestión, cuyas competencias corresponden a la Dirección General de Fondos Comunitarios.

Neste contexto, o acordo marco establece un modelo de gobernación que sitúa á Dirección Xeral de Fondos Comunitarios, mediante a Subdirección Xeral de Cooperación Territorial Europea e Desenvolvemento Urbano, como interlocutor a través do cal se canalizarán as necesidades dos diferentes organismos intermedios e determinaranse as especificacións necesarias para a posta en marcha dun servizo común que de soporte á xestión e verificación administrativa e sobre o terreo de competencia dos organismos intermedios.

Pola súa banda, a Dirección de Tecnoloxías da Información e as Comunicacións será responsable dos desenvolvementos informáticos necesarios para a posta en marcha deste servizo no ámbito das súas competencias.

Así mesmo, a Dirección de Tecnoloxías da Información e as Comunicacións impulsou este acordo, aliñado co establecido no RD 806/2014, de organización e instrumentos operativos das tecnoloxías da información e as comunicacións na Administración Xeral do Estado e os seus Organismos Públicos, con obxecto de racionalizar o uso dos recursos informáticos, de forma que se consiga unha maior eficiencia e un aforro substancial de custos como consecuencia da homoxeneización de criterios e simplificación dos procedementos no ámbito da xestión de fondos comunitarios e das relacións entre as administracións públicas españolas e europeas nesta materia.

Así mesmo, a través deste acordo, ponse a disposición da Dirección Xeral de Fondos Comunitarios a utilización doutros servizos comúns ofrecidos pola DTIC como son a plataforma de intermediación de datos, a plataforma de xeorreferenciación e georrepresentación EXEO, @firma e o servizo de intercambio de rexistros de entrada e saída a través da Oficina de Rexistro Virtual (ORVE), referendando así a estratexia TIC 2014-2020 da AGE.

  • Cooperación interadministrativa
  • Infraestruturas e servizos comúns