accesskey_mod_content

Xa está dispoñible para a súa consulta o Informe Anual de Seguimento da Axenda Dixital para España

  • Opinar
  • Escoitar
  • Imprimir PDF
  • Compartir

"Noticia dispoñible unicamente con fins históricos e de hemeroteca. A información e ligazóns mostradas correspóndense cos que estaban operativos á data da súa publicación. Non se garante que continúen activos actualmente".

01 setembro 2015

O Ministerio de Industria, Enerxía e Turismo presentou o Informe Anual de Seguimento da Axenda Dixital para España.

Este informe realiza balance sobre as actuacións realizadas nos últimos anos no ámbito das tecnoloxías da información e as comunicacións.

Comezou a lexislatura cunha das maiores crises económicas da historia de España. No ámbito dixital España atopábase por detrás da media europea en practicamente todos os indicadores que a Unión Europea utiliza para medir o desenvolvemento dixital dos Estados.

En 2013 aprobouse a Axenda Dixital para España, marcando a folla de ruta dunha nova política dixital. Durante a lexislatura, e a pesar dun escenario macroeconómico negativo, España conseguiu mellorar o nivel de desenvolvemento da súa economía e da súa sociedade dixital, a un ritmo superior ao da media da Unión Europea, o que a situou no grupo de países - xunto a Reino Unido, Alemaña e Francia, entre outros - de rendemento medio na clasificación que realiza a Comisión Europea no Índice da Economía e Sociedade Dixital.

Así, durante a lexislatura, a evolución dos indicadores máis relevantes foi o seguinte.

En relación coa conectividade alcanzouse o obxectivo de universalizar a cobertura de banda larga básica, que pasou do 96,4% ao 100% da poboación.

A cobertura de banda larga de máis de 30 Mbps pasou do 53% ao 65% da poboación e a de banda larga ultrarrápida superior a 100 Mbps xa alcanzou ao 61% da poboación, superando o 50% establecido como obxectivo para o ano 2015.

En relación co uso de Internet e inclusión dixital o 71% da poboación, case tres de cada catro cidadáns, usa con frecuencia Internet, fronte ao 61,8% que o facía ao comezo da lexislatura.

Incrementouse en máis de 13 puntos a porcentaxe de poboación máis desfavorecida que usa Internet, sendo xa actualmente o 58% desta poboación a que utiliza con frecuencia Internet, o que constitúe un dato moi positivo.

Reduciuse a porcentaxe da poboación que nunca usou Internet do 29,2% ao comezo da lexislatura ao 21% en 2014.

En relación co uso da administración electrónica, en 2014, case a metade da poboación española (o 49%) xa usaba a administración electrónica, superando á media da Unión Europea, que era do 46,7%. Neste ámbito, España deu a volta á situación do inicio de Lexislatura, no que 41% da poboación da Unión Europea usaba a administración electrónica fronte ao 39,1% da poboación española.

Tamén experimentou unha evolución moi positiva a porcentaxe de cidadáns que envían os seus formularios cubertos ás administracións públicas usando Internet, incrementándose 11 puntos desde o inicio de lexislatura, e cumprindo co obxectivo establecido para 2015. En 2014 xa o enviaban o 29% da poboación fronte ao 17,6% que o facía en 2011, crecemento notablemente superior ao da Unión Europea.

En relación co comercio electrónico e o uso do TIC pola PEME aumenta a porcentaxe de poboación que realiza compras en liña ao 37% e a maior ritmo que na Unión Europea, aínda que aínda está por baixo desta (50,2%) e sen lograr os obxectivos perseguidos.

Aumenta a porcentaxe de poboación que realiza compra transfronteiriza máis que na Unión Europea alcanzando a esta en 2014, aínda que lonxe do 50% establecido como obxectivo pola Unión Europea.

A PEME española aumenta a súa vantaxe en relación coa Unión Europea respecto das compras en liña. En 2014 xa son o 24% da PEME españolas as que realizan compras en liña, fronte ao 19,7% que o facían en 2011 e por encima do 22% da PEME europea que o fai en 2014. Acúrtanse así as distancias co obxectivo do 33% que estableceu a Unión Europea para o ano 2015.

É de destacar o excelente comportamento que exhibiu a PEME española á hora de incrementar a súa presenza en Internet durante esta lexislatura para realizar vendas en liña, que pasou do 10,7% en 2011 (inferior á media da UE) ao 17% en 2014 (superior á media da UE). O obxectivo para 2015 é do 33%.

Pode consultar e descargar o informe completo na sección sobre o Informe Anual de Seguimento da Axenda Dixital para España(Abre en nova xanela)  do portal web da axenda dixital para España.

Fonte orixinal da noticia(Abre en nova xanela)