A Estratexia TIC constata o compromiso do Goberno coa modernización das Administracións

• Opinar
  • Escoitar

"Noticia dispoñible unicamente con fins históricos e de hemeroteca. A información e ligazóns mostradas correspóndense cos que estaban operativos á data da súa publicación. Non se garante que continúen activos actualmente".

17 novembro 2015

O Secretario de Estado de Administracións Públicas fixo estas declaracións na inauguración do seminario “Estratexia TIC da AGE e novos retos legais para a e-Administración”.

El Secretario de Estado de Administraciones Públicas, Antonio Beteta, ha explicado que el Gobierno de España está profundamente comprometido con el proceso modernizador y transformador de la sociedad a través de las Tecnologías de las Información y las Comunicaciones. El impulso a la Administración Electrónica se materializa en la Nueva Estrategia TIC, vehículo del Plan de Transformación Digital de la Administración General del Estado.

Durante a inauguración do seminario “Estratexia TIC da AGE e novos retos legais para a e-Administración”, Antonio Beteta detallou como o impulso á Administración Electrónica ha conseguido achegar a Administración á sociedade e converteuse en motor de crecemento, cun substancial aforro de custos e tempo para os cidadáns.

A posta en marcha da factura electrónica foi unha arma eficaz na loita contra a morosidade. Coa Lei de Control da Débeda Comercial no Sector Público e a Lei de Factura Electrónica, reduciuse o período de pago a provedores. O Portal de Factura Electrónica, FACE, tramitou máis de catro millóns de facturas por un importe de case 24.000 millóns de euros. Hai 7.750 Entidades locais e Comunidades Autónomas adheridas a FACe, o que permitiu desterrar as “facturas nos caixóns”, que tanto dano estaban a facer á nosa economía, os nosos provedores e o conxunto das nosas Administracións Públicas.

El Gobierno ha ampliado el impulso a la Administración Electrónica con la creación de la Dirección de Tecnoloxías da Información e as Comunicacións, que achega, entre outros moitos avances:

• Plataforma @sinatura de validación de certificados electrónicos, que fixo máis de 400 millóns de transaccións
  • Plataforma de Intermediación de datos, que evita a achega de certificados en papel, con máis de 100 millóns de transaccións
  • Sistema de Notificacións Electrónicas, que realizou máis de 36 millóns de notificacións durante a lexislatura, con máis dun millón de Enderezos electrónicos Activos
  • Sistema cl@ve, de identidad digital, que permite la identificación electrónica, con más de un millón de usuarios
  • Teléfono 060, que atendeu 10 millóns de chamadas

O conseguido resúmese nun dato: máis do 80% dos trámites coas Administracións fanse electronicamente. España ocupa hoxe o posto 12, a nivel mundial, en Administración Electrónica, escalando 11 postos, segundo o informe UNPAN de 2014 da ONU.

El Gobierno apostó en octubre de 2012 por llevar a cabo una auténtica revolución administrativa que había sido una utopía irrealizable, hasta el momento, por su dificultad. Con ella, ha dicho Beteta, y gracias al esfuerzo de los trabajadores de la administración, se ha conseguido la transformación necesaria para salir de la crisis con un nuevo modelo productivo que ha impulsado el crecimiento económico y la creación de empleo.

A Estratexia TIC, aprobada por Consello de Ministros o pasado 2 de outubro, serve a este proceso, no que a Administración debe realizar a definitiva transformación ao servizo dos cidadáns e as empresas no horizonte de 2020.

Fonte orixinal da noticia(Abre en nova xanela)

• Servizos electrónicos