accesskey_mod_content

Europa e España afrontan a construción do Mercado Único Dixital

  • Escoitar
  • Imprimir PDF
  • Compartir

"Noticia dispoñible unicamente con fins históricos e de hemeroteca. A información e ligazóns mostradas correspóndense cos que estaban operativos á data da súa publicación. Non se garante que continúen activos actualmente".

11 marzo 2015

A Comisión Europea ha incluído no seu programa de traballo para o ano 2015 o desenvolvemento dunha estratexia para completar o Mercado Único Dixital. España figura entre os Estados membros que presentaron contribucións para a definición do futuro dixital de Europa. A estratexia do Mercado Único Dixital será publicada pola Comisión Europea no mes de maio de 2015.

A Comisión Europea ha incluído no programa de traballo para o ano 2015 [PDF](Abre en nova xanela) o desenvolvemento dunha estratexia para completar o Mercado Único Dixital. A folla de ruta para a construción do futuro dixital de Europa determinará cales son os grandes retos á hora de conseguir un mercado único dixital seguro, fiable e dinámico. Esta estratexia consta de seis capítulos: xerar fiabilidade e confianza, suprimir as restricións, asegurar o acceso e a conectividade, implantar a economía dixital, promover a sociedade dixital e investir en investigación e innovación de excelencia a nivel mundial no ámbito do TIC. Tamén o “ Plan de Investimentos para Europa [PDF](Abre en nova xanela) ” incluíu a construción do Mercado Único Dixital como unha das medidas claves que mellorarán as condicións de contorna para fomentar o crecemento, emprego e investimento. O Parlamento Europeo estima que o beneficio que devindicaría para Europa a construción do Mercado Único Dixital sería de 260.000 millóns de Euros [PDF](Abre en nova xanela) .

Diversos Estados membros fixeron chegar á Comisión Europea e ao Consello da Unión Europea a súa visión sobre as prioridades para os próximos anos en materia de políticas dixitais da Unión Europea. España facilitou a súa contribución mediante senllas cartas do Ministro de Industria, Enerxía e Turismo, José Manuel Soria, ao Vicepresidente do Mercado Único Dixital, Andrus Ansip, e ao Comisario da Economía e Sociedade Dixital, Gunther Oettinger. Esta contribución pode ser consultada na web temática “ Contribución de España á estratexia do Mercado Único Dixital(Abre en nova xanela) ”.

O marco de traballo aberto pola Comisión Europea inclúe o diálogo coas partes interesadas, para identificar as medidas concretas a adoptar para alcanzar o Mercado Único Dixital, e a creación da plataforma Dixital4EU(Abre en nova xanela) , na que se poden expor as distintas propostas e tamén achegarse evidencias das barreiras que experimentan cidadáns e empresas para o desenvolvemento da súa vida dixital dentro do Mercado Único.

Os traballos da Comisión Europea para o desenvolvemento do Mercado Único Dixital arrincarán formalmente cun debate de orientación que celebrará o colexio de comisarios o 25 de marzo de 2015. Prevese que a publicación do documento estratéxico realícese o 6 de maio de 2015 en forma de comunicación da Comisión Europea. O Consello da Unión Europea de Telecomunicacións manterá un debate político sobre a comunicación da Comisión Europea na reunión que celebre o 12 de xuño de 2015 en Luxemburgo.

Fonte orixinal da noticia(Abre en nova xanela)

  • Cooperación interadministrativa