A Deputación de Huelva implanta o seu novo sistema de administración electrónica en 25 municipios

• Escoitar

09 febreiro 2015

Mediante a sinatura dun convenio estes municipios renovaron parte das súas aplicacións como son a xestión do rexistro, o padrón e o cemiterio, que en breve conectarán coa sede electrónica e que permitirá a realización de trámites en liña.

Este proxecto atópase enmarcado dentro da estratexia de implantación do ‘Modelo Integral de Xestión Municipal’ que ten como obxectivo minimizar as carencias de recursos humanos e de infraestruturas que teñen os municipios. O novo sistema permite unha optimización de recursos a través dun modelo centralizado de software e hardware que mellora o soporte e a atención que se ofrece desde a Deputación e os propios concellos.

Nesta primeira fase son xa 25 os concellos nos que se instalaron as novas aplicacións e migráronse os datos correspondentes que desde este momento están aloxados no Centro de Proceso de Datos da Deputación, garantindo a súa integridade, acceso e cumprimento da lexislación correspondente en materia de protección de datos e seguridade.

Ao mesmo tempo estase levando a cabo a inclusión dos concellos na rede corporativa para poder conectarse á rede da Deputación de Huelva. Cincuenta e seis municipios xa se incorporaron a esta. E estase implantando en cincuenta e dous municipios da provincia unha versión da aplicación de contabilidade que permite a recepción de facturas electrónicas.

Esta iniciativa xunto á posta en marcha do Plan de Modernización de Equipamentos informáticos, busca avanzar cara a unha administración integrada na sociedade, con servizos públicos de calidade centrados na cidadanía; incrementar o uso dos servizos públicos electrónicos; racionalizar e optimizar o emprego do TIC nas Administracións Públicas; e a renovación dos recursos tecnolóxicos para adaptalos aos novos sistemas de procedementos de administración electrónica son algunhas das prioridades estratéxicas que se están levando a cabo desde o Servizo de Innovación.

Os municipios incluídos nesta primeira fase son: Alájar, El Almendro, Almonaster la Real, Alosno, Bonares, Cabezas Louras, Cerro de Andévalo, Chucena, El Granado, Xabugo, Manzanilla, Poboa de Guzmán, Porto Moral, Rociana del Condado, Rosal de la Frontera, San Bartolomé de la Torre, San Silvestre de Guzmán, Sanlúcar de Guadiana, Santa Bárbara de Casa, Valdelarco, Villablanca, Villanueva de las Cruces, Villanueva de los Castillejos, Villarrasa e Zufre.

Fonte orixinal da noticia(Abre en nova xanela)

• Cooperación interadministrativa
  • Servizos electrónicos