A Deputación de Huelva implanta o seu novo sistema de administración electrónica en 25 municipios

• Escoitar

"Noticia dispoñible unicamente con fins históricos e de hemeroteca. A información e ligazóns mostradas correspóndense cos que estaban operativos á data da súa publicación. Non se garante que continúen activos actualmente".

09 febreiro 2015

Mediante la firma de un convenio estos municipios han renovado parte de sus aplicaciones como son la gestión del registro, el padrón y el cementerio, que en breve conectarán con la sede electrónica y que permitirá la realización de trámites online.

Este proxecto atópase enmarcado dentro da estratexia de implantación do ‘Modelo Integral de Xestión Municipal’ que ten como obxectivo minimizar as carencias de recursos humanos e de infraestruturas que teñen os municipios. O novo sistema permite unha optimización de recursos a través dun modelo centralizado de software e hardware que mellora o soporte e a atención que se ofrece desde a Deputación e os propios concellos.

Nesta primeira fase son xa 25 os concellos nos que se instalaron as novas aplicacións e migráronse os datos correspondentes que desde este momento están aloxados no Centro de Proceso de Datos da Deputación, garantindo a súa integridade, acceso e cumprimento da lexislación correspondente en materia de protección de datos e seguridade.

Ao mesmo tempo estase levando a cabo a inclusión dos concellos na rede corporativa para poder conectarse á rede da Deputación de Huelva. Cincuenta e seis municipios xa se incorporaron a esta. E estase implantando en cincuenta e dous municipios da provincia unha versión da aplicación de contabilidade que permite a recepción de facturas electrónicas.

Esta iniciativa junto a la puesta en marcha del Plan de Modernización de Equipos Informáticos, busca avanzar hacia una administración integrada en la sociedad, con servicios públicos de calidad centrados en la ciudadanía; incrementar el uso de los servicios públicos electrónicos; racionalizar y optimizar el empleo de las TIC en las Administraciones Públicas; y la renovación de los recursos tecnológicos para adaptarlos a los nuevos sistemas de procedimientos de administración electrónica son algunas de las prioridades estratégicas que se están llevando a cabo desde el Servicio de Innovación.

Los municipios incluidos en esta primera fase son: Alájar, El Almendro, Almonaster la Real, Alosno, Bonares, Cabezas Rubias, Cerro de Andévalo, Chucena, El Granado, Jabugo, Manzanilla, Puebla de Guzmán, Puerto Moral, Rociana del Condado, Rosal de la Frontera, San Bartolomé de la Torre, San Silvestre de Guzmán, Sanlúcar de Guadiana, Santa Bárbara de Casa, Valdelarco, Villablanca, Villanueva de las Cruces, Villanueva de los Castillejos, Villarrasa y Zufre.

Fonte orixinal da noticia(Abre en nova xanela)

• Cooperación interadministrativa
  • Servizos electrónicos