accesskey_mod_content

A Deputación de Castelló garante a implantación da administración electrónica en todos os municipios de menos de 5.000 habitantes

  • Escoitar
  • Imprimir PDF
  • Compartir

"Noticia dispoñible unicamente con fins históricos e de hemeroteca. A información e ligazóns mostradas correspóndense cos que estaban operativos á data da súa publicación. Non se garante que continúen activos actualmente".

05 febreiro 2015

Destaca o progresivo incremento da implantación da sede electrónica, sendo xa 68 os concellos da provincia que contan con sede electrónica enlazada desde o portal web municipal e por tanto activas xa para a utilización dos cidadáns.

Ademais, a institución provincial ten tecnicamente preparados xa as 115 sedes electrónicas correspondentes aos municipios menores de 5.000 habitantes para poder activalas en canto formalícese a aprobación dos documentos xurídicos que autorizan o funcionamento deste servizo.

Pódese emitir desde un certificado de empadroamento, unha licenza de obras ou presentar unha factura electrónica, aforrando tempo, diñeiro, evitando desprazamentos e reducindo custos ambiental inherentes ao uso de papel”.

250 trámites electrónicos e 100.000 euros de aforro

Con esta actuación, que afectará a unha poboación de 100.000 castellonencos, amplíase e mellora o servizo que a institución provincial viña prestando aos concellos de menos de 5.000 habitantes, pondo ao seu dispor máis de 250 trámites electrónicos que se poderán activar a vontade do propio concello.

Así, o aforro que suporá a aplicación deste sistema que impulsa a Deputación e que non supón ningún custo adicional para os concellos estímase en máis de 100.000 euros, tanto a Concellos, entidades e cidadáns.

Fonte oficial da noticia(Abre en nova xanela)

  • Cidadán
  • Servizos electrónicos
  • Cooperación interadministrativa