A Deputación de Cidade Real garante a implantación da Administración electrónica en toda a provincia

• Escoitar

14 xaneiro 2015

O deputado provincial ha presentado o catálogo de servizos telemáticos ofrecidos a todos os concellos e á cidadanía.

Ha destacado el progresivo incremento de los trámites electrónicos integrales y ha asegurado que desde 2010 a 2014 se ha elaborado en Sede Electrónica un catálogo de servicios de administración desde el que fuera factible poder pedir "desde un certificado de empadronamiento, una licencia de obras o presentar una factura electrónica, ahorrando tiempo, dinero, evitando desplazamientos y reduciendo costes medioambientales inherentes al uso de papel".

O sistema que impulsa a Deputación Provincial ha permitido aforrar nos últimos meses aos concellos, entidades e cidadáns máis de 125.000 euros. Como exemplo, o deputado sinalou que no primeiro semestre de 2014, máis do 95 por cento dos documentos, ao redor de 23.300, que se presentou nos diferentes departamentos e servizos realizouse a través de firma electrónica. Mesmo matizou que ao 30 de novembro do pasado ano, no que se refire ao rexistro de saída, 48.800 documentos, o 95,23 por cento, foron asinados de maneira electrónica, o que significa que tan só o 5 por cento restante, 2.094 documentos, tramitáronse de forma tradicional.

Otro dato que avala la implantación de la administración electrónica, según ha puesto de manifiesto el diputado provincial, es que, a falta de contabilizar el último mes del pasado ejercicio, se han practicado 30.975 notificaciones, el 70,55 por ciento, a través de la herramienta "Comparece", y que en el registro de entrada se han recibido por vía telemática 43.238 documentos, el 58,78 por ciento. "Una asignatura que tenemos pendiente porque todavía existen 30.324 los documentos recibidos en papel", se ha lamentado el diputado.

Fonte orixinal da noticia(Abre en nova xanela)

• Cooperación interadministrativa
  • Servizos electrónicos