A Xunta de Comunidades de Castela A Mancha resalta o importante avance da rexión no ámbito da Administración electrónica.

• Escoitar

08 xaneiro 2015

A viceconselleira de Presidencia e Administracións Públicas subliña que o 80 por cento das empresas da rexión utilizan a Administración electrónica e cifra en 163 millóns de euros o aforro para Castela-Mánchaa grazas ao uso do Rexistro electrónico.

A viceconselleira de Presidencia e Administracións Públicas, Mar España, asegurou que “en só tres anos e medio protagonizamos un avance importante no ámbito da Administración electrónica porque xa se poden iniciar o cento por cento dos procedementos a través de Internet”, o que supón que calquera empresa ou calquera cidadán pode iniciar os seus procedementos coa Xunta sen ter que desprazarse a unha das oficinas de Información e Rexistro de maneira presencial.

A viceconselleira indicou que, actualmente, oitocentos dos máis de mil procedementos e trámites que están en vigor na Xunta de Comunidades pódense xestionar electronicamente na súa totalidade, non soamente o inicio do trámite.

“Estes avances -engadiu-, tradúcense en aforro de tempo, pero tamén de diñeiro, xa que cada trámite presencial que se converte en electrónico representa un aforro de 75 euros e soamente o uso do Rexistro electrónico ha permitido o aforro de 163 millóns de euros en Castela-A Mancha”.

Por outra banda, tamén informou de que o 80 por cento das empresas da rexión utilizan os procedementos da Administración electrónica postos a disposición pola Xunta de Comunidades e que o 57 por cento dos rexistros que se reciben na Administración rexional, máis de dous millóns de documentos ao longo do ano, se recepcionan vía Internet.

Isto, ao seu xuízo, demostra que “os cidadáns demandan unha administración moderna, áxil e eficaz.

O sinatura do Convenio entre o Goberno de España e o Executivo autonómico hai tan só uns meses sobre a Oficina de Rexistro Virtual de Entidades (ORVE), permitiu que os cidadáns da rexión poidan iniciar calquera trámite vía electrónica, independentemente da súa localización xeográfica ou o nivel de Administración.

A viceconselleira declarou que o obxectivo é poder estender o Rexistro ORVE aos 919 municipios da rexión para que “calquera cidadán da rexión, desde o seu municipio, poida empezar calquera trámite con calquera das administracións”.

Neste sentido, sinalou que se traballa conxuntamente con Dirección Xeral de Telecomunicacións nun sistema para que os cidadáns poidan entrar na Administración electrónica simplemente cunha clave, “e que esa mesma clave do cidadán co Estado sirva para os procedementos coa Xunta de Comunidades e para o portal cidadán dos municipios”.

Finalmente, a viceconselleira de Presidencia e Administracións Públicas fixo referencia á Lei de Transparencia que está a desenvolver o Goberno rexional e apuntou que a Administración electrónica tamén comporta “transparencia e control por parte dos cidadáns da xestión que se dá por parte dos poderes públicos”.

Fonte orixinal da noticia(Abre en nova xanela)

• Servizos electrónicos