accesskey_mod_content

Nova nota técnica do OBSAE: Atención telefónica ao cidadán unificada - Teléfono 060

  • Escoitar
  • Imprimir PDF
  • Compartir

"Noticia dispoñible unicamente con fins históricos e de hemeroteca. A información e ligazóns mostradas correspóndense cos que estaban operativos á data da súa publicación. Non se garante que continúen activos actualmente".

29 abril 2015

O proceso de consolidación dos teléfonos de atención ao cidadán no ámbito da Administración Xeral do Estado

O teléfono 060 preséntase en 2006 para ofrecer aos cidadáns a información dos servizos da Administración Xeral do Estado de forma centralizada e conectar cos teléfonos de atención ao cidadán doutras administracións.

Nos seus inicios, o 060 ofrecía información relativa a cuestións comúns a varios Ministerios. Con todo, buscando satisfacer o obxectivo polo que se crea, empeza a establecer acordos multi-departamentais para ofrecer máis información e trámites. Algúns exemplos son a asunción do acceso a servizos xerais do Ministerio do Interior ou os servizos de información administrativa sobre tráfico da DXT, cuxos acordos se asinaron en 2008.

En 2013, publícanse as liñas de acción definidas pola Comisión para a Reforma das Administracións Públicas (en diante CORA). Entre elas unha dedicada ao teléfono 060. O obxectivo desta medida é dobre. Por unha banda simplificar o acceso dos cidadáns á información e servizos vía a canle de atención telefónica: evitando a actual necesidade de ter que coñecer os distintos números de atención das Administracións Públicas e establecer tantas chamadas como trámites quéiranse realizar.

Na nova nota técnica do OBSAE "Atención telefónica ao cidadán unificada - Teléfono 060" achégase máis información sobre as actuacións levadas a cabo neste proceso e os obxectivos conseguidos.

  • Secretaria General de Administracion Digital e Observatorio de Administracion Electronica
  • Cidadán