A Deputación de Castelló desenvolve unha App móbil que conecta os concellos cos cidadáns.

• Escoitar

13 abril 2015

Trátase dunha innovadora canle de participación cidadá que ofrece toda a información municipal, adaptada a versión móbil, e permite unha comunicación instantánea e multimedia entre o cidadán e o seu Concello, por exemplo alertar sobre os bandos municipais, informar sobre algunha incidencia na vía pública con foto incluída ou rexistrar suxestións ou preguntas.

Xa está dispoñible, a modo de versión de proba, para os municipios piloto de l’Alcora, Almassora, Nules e Benassal no sistema operativo Android, que se pode descargar xa no Google Play, e en breve tamén estará para dispositivos Mac. Todos aqueles concellos que o soliciten poderán adherirse a esta aplicación que se sincroniza automaticamente cos portais web municipais que xestiona a Deputación, sendo a día de hoxe 117 dos 135 pobos.

O presidente da Deputación afirmou que coa Sede Electrónica, os concellos abren as 24 horas do día e os 365 días do ano aos veciños, sen horarios, colas nin papeis; e agora con esta aplicación móbil toda a información municipal viaxa sempre co cidadán e permítelle comunicarse ao instante co seu concello. Trátase da maior ferramenta de transparencia e participación cidadá ao servizo dos 600.000 castellonencos.

Todos os concellos interesados poden porse en contacto co SEPAM para adherirse ou consultar calquera cuestión sobre a aplicación. Cabe resaltar que no seu deseño buscouse a sinxeleza e practicidad, co obxectivo que sexa fácil de utilizar para todo tipo de usuarios e así romper coa fenda dixital entre diferentes xeracións.

Entre os diferentes apartados da App destacan a información municipal sobre corporación, lugares de interese ou instalacións municipais; as últimas noticias, bandos, que se actualizarán en directo, axenda de eventos, ferramentas de participación cidadá como a caixa de correos de suxestións ou o reporte de incidencias; e directorio municipal cos teléfonos, mails e contactos de interese.

Fonte orixinal da noticia(Abre en nova xanela)

• Desenvolvemento de Sistemas
  • Cooperación interadministrativa