A administración electrónica está xa instalada en todos os municipios menores de 20.000 habitantes de Málaga.

• Opinar
  • Escoitar

28 novembro 2014

Este progreso foi posible co proxecto Ágora da deputación de Málaga
que prové infraestruturas para mellorar o servizo cidadán mediante a tramitación telemática de xestións municipais.

A administración electrónica está xa instalada en todos os municipios menores de 20.000 habitantes da provincia de Málaga grazas ao programa Ágora, xestionado pola Deputación e cofinanciado con fondos europeos. Así o anunciou hoxe o vicepresidente de Goberno Aberto e Novas Tecnoloxías, Francisco Oblaré, na presentación do estudo ‘Análise das webs municipais’, realizado polo doutor pola Universidade de Málaga (UMA) Vicente Almenara.

Este estudo repasa vinte aspectos diferentes nas páxinas dos concellos da provincia, case todas deseñadas e postas en servizo pola Deputación por medio dos seus programas de concertación ou mediante contratación. Conclúe que a práctica totalidade delas utiliza a vía do correo electrónico como medio principal de contacto cos usuarios e que con todo as redes sociais aínda non son maioritarias (presentes no 40%).

Ademais, un 88% dos 101 portais estudados presenta ligazóns sobre transparencia e participación cidadá, “na liña defendida por todas as institucións e cumprindo coa lei nacional”, engadiu Oblaré. Un 63% destas páxinas webs presentan unha versión en inglés, e un número menor delas tamén inclúe outros idiomas, aclarou o autor, que asina o estudo xunto a Dores Cueto Zayas.

No que vai de ano, a conexión de todos os municipios menores de 20.000 habitantes a Ágora permitiu tramitar 27.000 expedientes electrónicos, 164.000 rexistros de entrada e saída e unhas 130.000 firmas de documentos electrónicos, todos eles facilmente localizables e dispoñibles para os cidadáns interesados.

Ademais, explicou que os servidores da Deputación de Málaga funcionan como a ‘nube’ dos concellos da provincia grazas a Ágora, “xa que os consistorios teñen a garantía de que a información está perfectamente aloxada, con máis seguridade e un soporte continuo ao longo de todo o ano”.

Para incrementar o servizo e apoio aos municipios. a Deputación asinou o pasado mes de xuño coa entidade Rede.es do Ministerio de Industria, Enerxía e Turismo un convenio para avanzar na administración electrónica e a mellora da atención ao cidadán, cifrado en 1,3 millóns de euros, para o desenvolvemento de infraestruturas e a adquisición de equipamento.

Fonte orixinal da noticia(Abre en nova xanela)

• Cooperación interadministrativa
  • Servizos electrónicos