accesskey_mod_content

A Rexión de Murcia impulsa a e-Administración, a simplificación administrativa e os compromisos de calidade

  • Opinar
  • Escoitar
  • Imprimir PDF
  • Compartir

"Noticia dispoñible unicamente con fins históricos e de hemeroteca. A información e ligazóns mostradas correspóndense cos que estaban operativos á data da súa publicación. Non se garante que continúen activos actualmente".

17 marzo 2014

O Consello de Goberno aprobou o Plan Xeral de Inspección 2014-2015, no que se establecen actuacións e medidas para axilizar os procedementos administrativos e a redución de cargas burocráticas co obxectivo de mellorar as relacións da Administración rexional cos cidadáns.

O Plan de Inspección, que levará a cabo o persoal da Inspección Xeral de Servizos da Comunidade, unidade adscrita á Consellería de Economía e Facenda, recolle cinco tipos de actuacións: a simplificación administrativa, a Administración electrónica, a Transparencia e Bo Goberno, as Cartas de Servizo e a Inspección Xeral.

A Simplificación administrativa de procedementos e normativa, así como a extensión da Plataforma de Interoperabilidade, permitirá a eliminación da achega de documentos por parte dos cidadáns. Deste xeito, axilizaranse os procedementos, reduciranse os tempos de resolución e, en definitiva, contribuirase a que a Administración actúe como ‘motor’ do crecemento económico e social.

O Plan contempla a implantación de ferramentas de Administración electrónica (e-Administración), para substituír os medios administrativos tradicionais e facer efectivo o dereito dos cidadáns a acceder aos servizos públicos por vía electrónica, co que implica de redución de custos e cargas.

 

  • Cidadán
  • Servizos electrónicos