Está previsto que os case 350 notarios da Comunitat remitan á Generalitat cada ano entre 200.000 e 250.000 escrituras públicas en formato electrónico cada ano.
El conseller ha resaltado que se persigue "incentivar la presentación on line de declaraciones tributarias por parte de ciudadanos, gestores y asesores fiscales, lo que permite importantes ahorros, tanto en papel como en desplazamientos físicos a dependencias tributarias".
En 2013 más de un 67% del número total de declaraciones presentadas del modelo 600 del Impuesto sobre Transmisiones Patrimoniales se ha realizado telemáticamente, lo que ha supuesto más de un 72% de la recaudación, con un ahorro en papel de entre 2,5 y 3 millones de hojas.
Moragues fixo fincapé nos esforzos do Consell "para profundar no labor xa emprendido de construción dunha verdadeira administración electrónica no ámbito da xestión tributaria da Generalitat, evitando desprazamentos a cidadáns e empresas, promovendo novas actuacións para facilitar a presentación telemática de declaracións e documentos con transcendencia fiscal por parte dos cidadáns".
Todo iso, no marco legal do principio de impulso da aplicación dos medios electrónicos aos procesos de traballo e a xestión dos procedementos e da actuación administrativa, e no contexto do proceso de simplificación e redución de cargas administrativas a través dos plans SIRCA1 (2010-2012) e o vixente SIRCA2 (2013-2015) .