La Diputació de Màlaga engega un projecte europeu que millorarà els tràmits ‘en línia’ de 87 municipis

• Opinar

"Notícia disponible únicament amb finalitats històriques i d'hemeroteca. La informació i enllaços mostrats es corresponen amb els quals estaven operatius a la data de la seva publicació. No es garanteix que continuïn actius actualment".

18 febrer 2014

El projecte OpenWind, finançat amb fons FEDER, es desenvoluparà al costat de socis d'altres quatre països.

La Diputació de Màlaga ha engegat el projecte europeu OpenWind –aprovat en el ple del dimarts passat-, que permetrà unificar i ampliar els tràmits ‘en línia’ de 87 municipis i de la pròpia Diputació.

Aquest projecte contempla la creació d'una Finestreta Única Provincial, portal d'administració electrònica que concentrarà 87 seus electròniques de d'altres ajuntaments de la província més la de la pròpia Diputació. D'aquesta manera, la institució provincial segueix avançant al govern obert i la transparència, facilitant la realització de tràmits i gestions, així com la participació de la ciutadania.

Font original de la notícia(Obre en nova finestra)

• Ciutadà
  • Serveis electrònics