accesskey_mod_content

A CARM e a UMU axilizan o uso da firma electrónica na Administración

  • Opinar
  • Escoitar
  • Imprimir PDF
  • Compartir

"Noticia dispoñible unicamente con fins históricos e de hemeroteca. A información e ligazóns mostradas correspóndense cos que estaban operativos á data da súa publicación. Non se garante que continúen activos actualmente".

14 xaneiro 2014

A consellería de Economía e Facenda asina un convenio coa Universidade para o intercambio de aplicacións informáticas de xestión centralizada de documentos a través da firma electrónica.

O Consello de Goberno autorizou un convenio entre a Consellería de Economía e Facenda e a Universidade de Murcia (UMU) para o intercambio de aplicacións informáticas de xestión centralizada de documentos a través da firma electrónica.

Trátase dunha ferramenta que se implanta na Intranet das consellerías e organismos autónomos da Administración rexional. Deste xeito, facilítase, axiliza e moderniza o proceso de sinatura de documentos por parte de técnicos, administrativos e persoal directivo que desenvolve o seu labor na Administración.

A aplicación vai acompañada dunha plataforma de verificación da documentación asinada cuxa finalidade é contrastar a súa veracidade, así como ofrecer a posibilidade de enviar a documentación ao exterior e que esta poida ser contrastada de forma aberta.

Fonte orixinal da noticia

  • Cooperación interadministrativa
  • Identidade e Firma electrónica