Deputación de Castelló: A administración electrónica xa está nos 135 municipios

• Opinar
  • Escoitar

"Noticia dispoñible unicamente con fins históricos e de hemeroteca. A información e ligazóns mostradas correspóndense cos que estaban operativos á data da súa publicación. Non se garante que continúen activos actualmente".

08 xaneiro 2014

A totalidade dos pobos da provincia de Castelló menores de 5.000 habitantes, 115 dos 135 municipios, adheríronse ao plan provincial de Modernización Administrativa da Deputación.

O obxectivo é ampliar os servizos nesta materia para adaptar, achegar e facilitar a xestión municipal tanto os concellos como aos propios veciños. Así o confirmou esta mañá, no pleno ordinario de decembro, o deputado delegado do Servizo Provincial de Asistencia a Municipios (SEPAM), José Luís Jarque, quen incidiu en que esta proposta responde "a un modelo eficiente e rigoroso, nun difícil contexto económico, co obxectivo de introducir importantes melloras na actividade administrativa municipal a través das novas tecnoloxías. A xestión dos nosos concellos convértese así nunha fonte directa de aforro e permite reducir tempo e prazos nos procedementos”.

Fonte orixina da noticia(Abre en nova xanela)

• Cooperación interadministrativa
  • Cidadán