Publicado el decimotercer informe sobre el avance de la Administración electrónica en los entes locales catalanes

• Opinar
  • Escoitar

15 abril 2014

El Consorcio AOC presenta el decimotercer informe sobre la e-Administración, correspondiente al mes de febrero de 2014, con nuevos datos sobre el grado de adopción de los servicios de Administración electrónica en los entes locales catalanes.

Os principais datos a destacar deste informe son :

• El aumento de ayuntamientos que disponen de carpeta del ciudadano . En el mes de julio de 2013 eran 108 y hoy 147, lo que supone un aumento de 4 puntos porcentuales . Esta misma tendencia se refleja en el ámbito comarcal, donde más del 40% de los consejos comarcales disponen de carpeta del ciudadano en el su página web.
  • O taboleiro electrónico de anuncios ou edictos na web é un servizo que o ofrecen actualmente 606 concellos, o que supón un incremento do 10% respecto á anterior análise. Cabe destacar que o 22% destes entes teñen o e - TABOLEIRO do Consorcio AOC , que permite a publicación e xestión de edictos electrónicos a través de Internet e que é integrable coa súa sede electrónica, da que dispoñen un 31% os entes. Respecto dos consellos comarcais, hai oito máis coa súa electrónica (un 68% do total) e 34 con taboleiro electrónico (case un 83 % dos 41 consellos).
  • Tamén subiron significativamente os entes con visor cartográfico (20 máis) e de urbanismo ( 39 máis )
  • Hay que destacar que ha subido significativamente la cesión de los datos del padrón a otras administraciones. Con la reciente incorporación de Cadaqués, Cassà de la Selva, Espot y la Guingueta d'Àneu ha alcanzado la cifra de 826 ayuntamientos (el 87 % de los entes) que implica que el 88 % de la población catalana está cubierta por este servicio.
  • A nivel municipal, a normativa reguladora da sede e o rexistro electrónico ha experimentado un ascenso importante. Canto aos concellos, aprobáronse 45 normativas mentres que a nivel comarcal só se aprobaron dous deles.
  • Respecto a las notificaciones y facturas electrónicas, aún son pocos los ayuntamientos que las incorporan (no llegan al 14 %); en cambio, los consejos comarcales que las utilizan superan el 60 %.

Fonte orixinal da noticia(Abre en nova xanela)

"Informes sobre administración electrónica en AOC"(Abre en nova xanela)

• Cidadán
  • Servizos electrónicos